קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות2
ציון בריאות49
מגזין

שרימפס מוקפץ על אטריות

שרימפס מוקפץ על אטריות
שרימפס מוקפץ על אטריות יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנה העיקרית שלך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם pescatarian יש 640 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 20 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. גשו לסופר וקנו זרעי שומשום, בצל, קורנפלור, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. נסו שרימפס מוקפץ על אטריות, אטריות אורז מוקפצות עם חזיר ושרימפס, ו מקפיץ אטריות מטוגנות עם שרימפס וירקות {Philipino Pancit Canton} (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.