קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

שרימפס מושחר לעטוף עם בייקון מנגל ו Chajun Remoulade

שרימפס מושחר לעטוף עם בייקון מנגל ו Chajun Remoulade
שרימפס מושחר לעטוף עם בייקון מנגל ו Chajun Remoulade עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 1626 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 124 גרם שומן. אם יש לכם תבלין, פלפל, שום מגורען, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר מגורען אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תותים-לבנדר Shortcakes כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. נסו בשר צבי ממולא שרימפס בבייקון לעטוף, שרימפס, בייקון ובמיה 'קריאולה-Cajun' פסטה קישואים, ו עוגות סרטנים עם קייג'ון רמולייד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים גריל לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מערבבים את הפפריקה, שום, אבקת בצל, סוכר, מלח, כוסברה, פלפל שחור וקיין בקערה. ממיסים את החמאה בסיר קטן על אש בינונית-נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת בצלאבקת בצל
כוסברה.כוסברה.
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
חמאהחמאה
שוםשום
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
3
מוסיפים את תערובת התבלינים ומבשלים עד ריחני, ערבוב לעתים קרובות, על 3 דקות.
4
בואו להתקרר, ואז לזרוק את השרימפס עם חמאה ותבלינים ולתת לשבת במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שרימפסשרימפס
תבליניםתבלינים
5
להניח את הבייקון על פני סורגים של גריל וגריל עד פריך, 2 עד 3 דקות לכל צד. הניחו בצד על צלחת מרופדת בנייר מגבת.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
גריל השרימפס עד חרוך, 1 עד 2 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
תן לנוח, ואז לקצוץ כל שרימפס לתוך 3 חתיכות קטנות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
1
מערבבים יחד את המיונז, צלפים, רוטב חם, מיץ לימון, חרדל, פטרוזיליה, להתענג ושום בקערה ומתבלים עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
רוטב חריףרוטב חריף
חרדלחרדל
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
שוםשום
להתענגלהתענג
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים יחד את האבוקדו, עגבניות ומיץ תפוזים. מתבלים במלח ופלפל שחור. Schmear כף של remoulade על כל טורטייה העליון עם אבוקדו ועגבניות, 2 פרוסות בייקון וכמה שרימפס בגריל. לעטוף בחוזקה לשרת עם remoulade נוסף לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שרימפס בגרילשרימפס בגריל
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
RemouladeRemoulade
אבוקדואבוקדו
עגבנייהעגבנייה
עוטףעוטף
בייקוןבייקון

מרכיבים

21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדראבוקדו, קוביות בינוניותאבוקדו, קוביות בינוניות0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, מנוקזים וקצוציםצלפים, מנוקזים וקצוצים0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם412-inchsטורטיות קמח 12 אינץ', קל מאוד בגריל til ' רק חרוך ומתחיל בועהטורטיות קמח 12 אינץ', קל מאוד בגריל til ' רק חרוך ומתחיל בועה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, מגורדשום, מגורד2(יכול להיות או להרחיק)חמוצים כשריםחמוצים כשרים11 קילו קישואים,צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דבשחרדל דבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2(חוֹרֶף)מיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תבלין מתוקתבלין מתוק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרעגבניות רומא, קוביות בינוניותעגבניות רומא, קוביות בינוניות4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי4(חוֹרֶף)חמאה מומלחתחמאה מומלחת454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (ספירת 21-25), קלופים, מוגדרים וזנבות הוסרושרימפס (ספירת 21-25), קלופים, מוגדרים וזנבות הוסרו2(חוֹרֶף)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון עבהבייקון עבה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות סנטה Margherita פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.