קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס מטוגנים עם סלסה ואורז לואיזיאנה

שרימפס מטוגנים עם סלסה ואורז לואיזיאנה
המתכון בירה שרימפס מטוגן עם לואיזיאנה Salsan ואורז יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 50 דקות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 589 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 22 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו סלרי מהלב, פלפלים חריפים, לימונים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה עבור יום האב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן , שהוא מוצק. מתכונים דומים: שרימפס ברביקיו, בקר מטוגן בבירה עם סלסה איטלקית ורדה, ו סיידר חריף בירה עוף מטוגן אנצ'ילדה טאקו w / תפוח צ' ילי מתוק-סלסה רימון.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים את השום, סלרי, פלפלים, בצל וקורנית.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים סיר בינוני עם 1 כף חמאה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים בערך 1/3 מהירקות לסיר, מטגנים 2 עד 3 דקות, מוסיפים אורז וזורקים סביב במשך 1 עד 2 דקות יותר. מערבבים את ציר העוף ומכסים סיר, מביאים לרתיחה. מבשלים אורז 15 עד 18 דקות עד רך, מוך עם מזלג ועונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ציר עוףציר עוף
ירקירק
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מערבבים ירקות שנותרו עם פלפלים אדומים צ ' ילה ועגבניות ושמלה עם מיץ של 1 סיד. מתבלים במעט מלח.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי אדוםפלפל צ ' ילי אדום
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
לייםליים
מלחמלח
5
חום 2 כפות שמן זית במחבת גדולה מעל בינוני-גבוה עד חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
הוסף שרימפס ועונה עם תיבול פירות ים, ווסטרשייר ורוטב חם. לזרוק שרימפס כ 2 דקות ולאחר מכן להוסיף בירה, להפחית את החום להרתיח ו braise 5 עד 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב חריףרוטב חריף
שרימפסשרימפס
בירהבירה
7
חותכים חמאה לחתיכות קטנות וממיסים לרוטב ואז מוסיפים בצלים ירוקים. לסחוט את המיץ של 1 סיד על המחבת.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
חמאהחמאה
מיץמיץ
רוטברוטב
לייםליים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מגישים שרימפס בקערות רדודות, למעלה עם כף נדיבה של אורז ומקשטים עם כפות נדיבות של סלסה. אם אתה מעדיף הרבה אורז על קצת פירות ים, להפוך את ההזמנה ולמלא את הקערה עם אורז, העליון עם שרימפס וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
סלסהסלסה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1בקבוק1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ3(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה4(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה6צלעות קטנותסלרי מהלב, קצוץסלרי מהלב, קצוץ5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2פלפל צ'ילי אדום חלפיניו, פרוס דק מאודפלפל צ'ילי אדום חלפיניו, פרוס דק מאוד2(חוֹרֶף)טימין טרי קצוץ, קצוץ דקטימין טרי קצוץ, קצוץ דק4ציפורןשום, מגורד או קצוץ דקשום, מגורד או קצוץ דק21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרפלפלים גדולים או ירוקים, זרע וקצוץפלפלים גדולים או ירוקים, זרע וקצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש2לייםליים2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל אדום גדול, קצוץבצל אדום גדול, קצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן מועשראורז לבן מועשר6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1חבורהבצל ירוק, פרוס דק בזוויתבצל ירוק, פרוס דק בזווית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול פירות ים (מומלץ: מפרץ הישן)תיבול פירות ים (מומלץ: מפרץ הישן)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, deveined, זנב עלשרימפס, deveined, זנב על1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1פיינטעגבניות ענבים או שרי, ירושה צבעונית, אדום או צהוב, חצויעגבניות ענבים או שרי, ירושה צבעונית, אדום או צהוב, חצוי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את האספסוף פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.