קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

שרימפס סובין

שרימפס סובין
שרימפס סובין נטול גלוטן, ופסקאטרי מנה עיקרית. מתכון זה מכין 4 מנות עם 255 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם קטשופ, פטרוזיליה עלים שטוחים, רוטב חם וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 38%. הציון הזה די גרוע. נסו חמוציות סובין, דובדבנים סובין, ו פטריות סובין (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים את החמאה עם שמן הזית במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את השום ומבשלים עד שהוא ריחני, בערך 1 עד 2 דקות, תוך ערבוב לעיתים קרובות. מערבבים פנימה את השרימפס, רוטב ווסטרשייר, הרוטב החם, המלח והפלפל ונותנים לתערובת להתבשל עד שהשרימפס מבושלים חלקית ומתחילים להתכרבל, כ -2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב חריףרוטב חריף
שוםשום
שרימפסשרימפס
3
מערבבים פנימה את הקטשופ והאורגנו ומבשלים עד שהשרימפס אטום ופשוט מבושל, 2 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
אורגנואורגנו
שרימפסשרימפס
4
מוסיפים את הברנדי והפטרוזיליה, מערבבים לאיחוד, מסירים מהאש ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
ברנדיברנדי

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

ניתן לשלב שרימפס עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. זינד-הומברכט קלקר פינו גרי עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
בהיר צהוב / זהב צבע, די זוהר. האף המעושן המעודן, האופייני לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים קלים שמתאימים למעשה לסגנון של פינו-גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זהו יין קל לשתייה כעת מכיוון שאין משקל מיותר. הגימור נחמד ועגול אך יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצה נהדר ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.