קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

שרימפס סקמפי עם קוסקוס פסטו

שרימפס סקמפי עם קוסקוס פסטו
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו שרימפס סקמפי עם קוסקוס פסטו. מתכון זה מכין 4 מנות עם 605 קלוריות, 35 גרם חלבון, ו 27 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 23% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם מים, שרימפס, עלי פטרוזיליה וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בשמן הקנולן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי דובדבן-משמש כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 54%. הציון הזה מוצק. מתכונים דומים: שרימפס סקמפי מעל קוסקוס פסטו, שרימפס סקמפי עם קוסקוס לימון, ו ארוחה של 30 דקות / / שרימפס קל עם פסטו קייל / / ללא גלוטן ומוצרי חלב.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה של מעבד מזון דופק יחד את עלי הבזיליקום, 1 כף השום, אגוזי המלך והפרמזן. כאשר מעבד המזון פועל, מטפטפים לאט פנימה 1/3 כוס שמן ומתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בזיליקום טריבזיליקום טרי
פרמזןפרמזן
אגוזי מלךאגוזי מלך
שוםשום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
3
בסיר בינוני על אש בינונית-גבוהה מביאים לרתיחה 2 כוסות מים ו 1/2 כפית מלח.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מסירים מהאש, מערבבים פנימה את הקוסקוס, מכסים ונותנים לו לעמוד 5 דקות, או בזמן שאתם מבשלים את השרימפס. (שמור 1 כוס הקוסקוס לסיבוב 2 עגבניות ממולאות קוסקוס מתכון.) כאשר אתה מוכן לשרת, מערבבים חצי פסטו בזיליקום לתוך הקוסקוס. (שמור את פסטו הבזיליקום שנותר לסיבוב 2 מתכון ברוסקטה שרימפס.)
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום פסטובזיליקום פסטו
קוסקוסקוסקוס
עגבנייהעגבנייה
שרימפסשרימפס
5
מחממים את כף 1 הנותרת של שמן קנולה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים את יתרת 1 כף פתיתי השום והפלפל האדום ומבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שוםשום
7
מוסיפים את המרק ומיץ הלימון ומבשלים עד שהוא מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
מרקמרק
8
מוסיפים את השרימפס, מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם, נותנים לו ערבוב טוב. מבשלים עד שהשרימפס הופך לורוד ומבושלים, כ -4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שרימפסשרימפס
9
מסירים את התבנית מהאש ומערבבים פנימה את הפטרוזיליה. (שמור 10 שרימפס לסיבוב 2 ברוסקטה שרימפס מתכון.)
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מעבירים את הקוסקוס לפלטת הגשה. כף את השרימפס והרוטב מעל הקוסקוס והגיש מיד.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
שרימפסשרימפס
רוטברוטב

מרכיבים

1חבורה קטנהבזיליקום, בערך 2 כוסות עליםבזיליקום, בערך 2 כוסות עלים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה, בתוספת 1 כףשמן קנולה, בתוספת 1 כף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה2(חוֹרֶף)שום קצוץ, מחולקשום קצוץ, מחולק1לימון, juicedלימון, juiced4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה קצוציםעלי פטרוזיליה קצוצים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קפוא, מופשר, מופשר, זנבות עזבו על, ו deveinedשרימפס קפוא, מופשר, מופשר, זנבות עזבו על, ו deveined596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

ניתן לשלב שרימפס עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. מארק ווסט פינו גריגיו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריגיו
מארק ווסט פינו גריגיו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדרים בגימור עדין, נקי ומתמשך.נסה לזווג עם פיש אנד צ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.