קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות25
מגזין

שרימפס עם קוסקוס

שרימפס עם קוסקוס
שרימפס עם קוסקוס יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 314 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 6 . 35 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם גזר, זרעי חרדל, שמן זיתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. עם כפית ציון של 85% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: שרימפס עם קוסקוס, קוסקוס חסילונים ים תיכוניים, ו שרימפס ג'ינג'י וקוסקוס.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.