קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

שרימפס פו ' ילד עם Remoulade חזרת

שרימפס פו ' ילד עם Remoulade חזרת
שרימפס פו ' ילד עם Remoulade חזרת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 796 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 31 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. אם יש לכם קמח, חלב חמאה, לחמניות hoagie, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו דג לבן מצופה חזרת עם Remoulade, Remoulade שרימפס, ו שרימפס עם Rémoulade (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
ממלאים תנור הולנדי באמצע הדרך עם שמן וחום ל 375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
3
לטאטא את הקמח, קמח תירס, תיבול פירות ים ומפזרים מלח ופלפל בקערה קטנה ולהניח בצד. בקערה קטנה אחרת, לטאטא את החמאה, Sriracha וביצה ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
מלח ופלפלמלח ופלפל
חלב-חמאהחלב-חמאה
קמח תירסקמח תירס
SrirachaSriracha
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
4
מניחים את השרימפס בתערובת החמאה, נותנים לעודף לטפטף, ואז לדלות בתערובת הקמח ולנער את כל עודף.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
שרימפסשרימפס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
5
מניחים את השרימפס על תבנית אפייה מחוט. חזור עד שכל השרימפס בפירורי לחם. מטגנים את החסילון בקבוצות, לא צפיפות השמן, עד חום זהוב מבושל דרך, 2 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מניחים את השרימפס על צלחת מרופדת בנייר מגבת. חזור על הפעולה עד שכל השרימפס יטוגן.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
7
מפזרים מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
8
מורחים את שני הצדדים של לחמניות בכבדות עם Remoulade חזרת.
מרכיבים שתצטרך
חזרתחזרת
מורחיםמורחים
גלולגלול
9
מניחים את השרימפס על גבי ולאחר מכן את העגבניות, חסה וכמה בצל. תאכל!
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
בצלבצל
שרימפסשרימפס
10
מוסיפים את המיונז, צלפים, Sriracha, חזרת, מיץ לימון, להתענג, חומץ, חרדל, שאלוט ומפזרים מלח ופלפל במעבד מזון. להתמזג עד מעט עבה. התאם תיבול במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חזרתחזרת
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
תיבולתיבול
שאלותשאלות
SrirachaSriracha
חרדלחרדל
חומץחומץ
צלפיםצלפים
להתענגלהתענג
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, פרוסות לסבביםעגבניות שרי, פרוסות לסבבים12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חזרתחזרת4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל טחון טרימלח כשר ופלפל טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון8עליםחסה ירוקהחסה ירוקה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1בצל אדום, פרוס דקבצל אדום, פרוס דק11 קילו קישואים,תיבול פירות ים, כגון מפרץ הישןתיבול פירות ים, כגון מפרץ הישן11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשאלוט, חתוך לחתיכות (1/4 כוס)שאלוט, חתוך לחתיכות (1/4 כוס)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים, טבולים ו butterfliedשרימפס, קלופים, טבולים ו butterflied1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)SrirachaSriracha2(יכול להיות או להרחיק)SrirachaSriracha11 קילו קישואים,חרדל אבן-קרקעחרדל אבן-קרקע4לחמניות Hoagie רכות, מוברש עם חמאה קלוי מעט בתנורלחמניות Hoagie רכות, מוברש עם חמאה קלוי מעט בתנור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמוץ מתוק להתענגחמוץ מתוק להתענג4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.