קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות3
מגזין

שרימפס קייג'ון חריף

שרימפס קייג'ון חריף
שרימפס קייג'ון פיקנטי הוא מנה עיקרית המגישה 2. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, פליאוליתית, יש בו בסה"כ : 245 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 15 גרם שומן למנה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו שרימפס, פלפל, מלח, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. רק כמה אנשים באמת אהבו את צלחת הקג'ון הזאת. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם שרימפס קייג'ון חריף, שרימפס קייג'ון חריף, ו שרימפס קייג'ון חריף.

הוראות

1
בקערה, לשלב את התבלינים. בקערה אחרת שלבו שמן ו 1-1 / 2 כפיות תערובת תיבול (שמרו את התערובת שנותרה לשימוש אחר).
מרכיבים שתצטרך
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
להוסיף שרימפס; לזרוק עד מצופה היטב. השחילו שרימפס על שני שיפודים מיוערים ממתכת או ספוגים. שרימפס צלוי 4-6 אינץ'. מן החום במשך 2 דקות. הפעל שרימפס; למרוח עם תערובת שמן שנותרה. צולים 1-2 דקות יותר או עד שהשרימפס הופך לורוד.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס51 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפ גדול לא מבושל, מקולף וגזורשרימפ גדול לא מבושל, מקולף וגזור01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריג ' יו הם הבחירות המובילות שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יקב שבע הגבעות סוביניון בלאן עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
יקב שבע גבעות סוביניון בלאן
יקב שבע גבעות סוביניון בלאן
זה סוביניון בלאן הוא טעים להפליא עם פירות בהירים ומאפיינים עשב ירוק, עדיין יש עושר בסיסי וכתוצאה מכך יין של גוף בינוני וחומר.זהו אפריטיף מענג וישתלב היטב עם פירות ים וסלטים.