קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות65
מגזין

שרימפס קריאולי

שרימפס קריאולי
צריך מחלבה חינם ומנה עיקרית פסקטריאנית? שרימפס קריאולי יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 53 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 419 קלוריות. אם יש לכם פלפל קאיין, שרימפס, תיבול cajun, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו שרימפס קריאולי, שרימפס קריאולי, ו שרימפס קריאולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים את הבצל הקצוץ, פלפל ירוק, שום וסלרי וטחון עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים עגבניות ורוטב עגבניות, פלפל קאיין, תבלין cajun, עלה דפנה ומביאים לרתיחה. מכסים ומפחיתים חום נמוך ומבשלים 20-30 דקות.הפוך תרחיף של קמח ומים ומערבבים לתערובת העגבניות. המשך לבשל עוד 5 דקות. קל לתבל את השרימפס עם התבלינים Cajun ולהוסיף מיד לתערובת העגבניות.
מרכיבים שתצטרך
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
4
מוסיפים רוטב ווסטרשייר ורוטב חריף; מערבבים יחד. מבשלים עוד 5 עד 6 דקות, או עד שרימפס אטום מבושל דרך, להתאים מלח במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
5
מוסיפים בצל ירוק קצוץ ופטרוזיליה ומגישים.הדפס את זה3 SP 5 PP מתכונים ידידותיים מנות עיקריות מתכונים מאכלי ים Recipesposted פברואר 16, 2012 על ידי Gina124 תגובות
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
קישואים, לא קלופים וקצוציםקישואים, לא קלופים וקצוצים

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קמח לכל מטרה (להשמיט ללא גלוטן)קמח לכל מטרה (להשמיט ללא גלוטן)1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)0(יכול להיות או להרחיק)תיבול Cajun (פחות או יותר לפי הטעם)תיבול Cajun (פחות או יותר לפי הטעם)397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי, קצוץסלרי, קצוץ2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה, קצוצהפטרוזיליה טרייה, קצוצה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)רוטב חריף, לפי הטעםרוטב חריף, לפי הטעם2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ2ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח לפי הטעםמלח לפי הטעם1( חצילים)בצל ירוק, פרוסבצל ירוק, פרוס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס גדול, מקולף ומוגדרשרימפס גדול, מקולף ומוגדר227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו FitVine. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.