קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות24
מגזין

שרימפס של אמא וסלט טדה

שרימפס של אמא וסלט טדה
שרימפס של אמא וסלט טדה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה סביב 19 גרם חלבון 14 גרם של שומן, וסך הכל 322 קלוריות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שרימפס, ירקות טריים, חרדל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, כל 30, זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו סלט תפוחי אדמה חם של אמא, סלט עוף ורוד של אמא., ו סלט תפוחי האדמה של אמא שלי (עם המגע האישי שלי:) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מוסיפים את השרימפס למים רותחים, מלוחים ומבשלים 2 עד 3 דקות (מבשלים יותר מדי זמן והם מקבלים לעיסים, ואז רגשני). מרתיחים את תפוחי האדמה לקוביות בנפרד או במי השרימפס עד מכרז אבל עדיין מוצק, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
2
בינתיים, להרתיח את הביצים עד קשה, על 10 עד 15 דקות. אפשר לכל להתקרר בזמן שאתה קוביות הפלפלים והסלרי.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
(קיבלר)(קיבלר)
3
קוביות הביצים ולשלב את כל שאר החומרים, הוספת המיונז האחרון, כך שתוכל לשלוט במרקם של הסלט. צ ' יל ומגישים מעל מיטה של חסה או ירקות טריים אחרים.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
ירוקירוק
(קיבלר)(קיבלר)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אלזס וילם פינו גרי ריזרב. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.