קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות15
מגזין

שרימפס שנחאי

שרימפס שנחאי
שרימפס שנחאי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 309 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו ג'ינג'רוט, בצלים ירוקים, מרק עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו אטריות שנחאי, עוף שנחאי, ו לומפיאנג שנחאי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים ומערבבים בצל ירוק וג ' ינג ' ר בשמן חם במחבת גדולה על חום בינוני-גבוה 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף שרימפס; לבשל 3 עד 4 דקות. או עד שהשרימפס הופך לורוד.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים מרק עוף לתוך קורנפלור.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים לתערובת שרימפס יחד עם תפוזים וערמוני מים; מערבבים היטב. להפחית את החום בינוני נמוך; כיסוי. מבשלים עד מעובה מעט מחומם דרך, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים מעל האורז.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.