קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

תאכל את זה קאפקייקס

תאכל את זה קאפקייקס
לאכול את זה Cupcakes יכול להיות רק הקינוח שאתה מחפש. והוא יספק כ 24 מנות. מנה אחת מכילה 516 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 31 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סוכר מגורען, חמאה, קמח לעוגה, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו אי אפשר לאכול רק מאפה קינמון., קאפקייקס NASCAR-מלח וחומץ עוגות חזיר רינד עם זיגוג בירה, ו עוגיות סורגום עם קרם מוקצף ויסקי כתום-Wild West Cupcakes (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 325 מעלות F. קו cupcake או מחבתות מאפין עם 24 ספינות.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערת ערבוב, לשלב את הקמחים, סוכר מגורען, אבקת אפייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
אבקת אפייהאבקת אפייה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מוסיפים את החמאה והשמנת החמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חמאהחמאה
4
בקנקן, לשלב את החלב, תמצית וניל וביצים. מוסיפים לאט לתערובת החמאה-קמח עד לשלב. מערבבים את קוקוס מגורר תמצית קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
קוקוס מגוררקוקוס מגורר
תמצית קוקוסתמצית קוקוס
תמצית ונילתמצית וניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
חלבחלב
5
ממלאים את ספינות הקאפקייקס ואופים במשך 20 דקות, מסתובבים באמצע.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציוד שתשתמש בו
ספינות מאפינסספינות מאפינס
תנורתנור
6
הסר מהתנור להתקרר לחלוטין לפני הציפוי.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מלאו את העוגות עם גבינת ליצ ' י. מקטרת עם ציפוי מקצפת עם מרנג שוויצרי Kumquat. למעלה עם פינוק פריך.
מרכיבים שתצטרך
קאפקייקסקאפקייקס
ציפויציפוי
KumquatKumquat
ליצ ' י.ליצ ' י.
8
בסיר בינוני מעל חום בינוני, לשלב את ליצ ' י פריד, סוכר מגורען, מיץ ליים וביצים, לטאטא עד בשילוב וזה מגיע לרתיחה נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מיץ לייםמיץ ליים
ליצ ' י.ליצ ' י.
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
סירסיר
9
הסר מהחום ולהוסיף בחמאה, לטאטא עד החמאה נמסה. מקררים מיד.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
10
על חום בינוני, לחמם את הסוכר מגורען וחלבון ביצה על דוד כפול עד הסוכר הוא מומס לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
חלבוניםחלבונים
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
11
הסר מהחום ולהעביר למערבל לעמוד שוט, באמצעות מצורף whisk, עד טמפרטורת החדר. עבור לחיבור ההנעה והכה בחמאה, 2 כפות בכל פעם. שוט עד הזיגוג הופך קל ורך. מערבבים בשימורים ותמצית.
מרכיבים שתצטרך
משמרמשמר
ציפויציפוי
חלץחלץ
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מקציףמקציף
12
מחממים התנור ל 325 מעלות F. בנדיבות לרסס תבנית אפייה עם תרסיס מחבת. טוסט קינואה עד הזהב, על 15 דקות. ממיסים את החמאה ואת המרשמלו במיקרוגל עד שהמרשמלו מתחיל להתנפח. מערבבים את הדגנים וקינואה קלויה.
מרכיבים שתצטרך
מרשמלומרשמלו
חמאהחמאה
דגני בוקרדגני בוקר
קינואהקינואה
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מיקרוגלמיקרוגל
תנורתנור
מחבתמחבת
13
פרוש בשכבה דקה על תבנית אפייה. מקררים, ואז חותכים לריבועים.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים4(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח עוגהקמח עוגה1(יכול להיות או להרחיק)תמצית קוקוסתמצית קוקוס9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני אורז, כגון פצפוצי אורזדגני אורז, כגון פצפוצי אורז5תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי תפוזוניםשימורי תפוזונים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ליים מפתחמיץ ליים מפתח1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפריד ליצ'יפריד ליצ'י1תיקים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים11 קילו קישואים,קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה3(חוֹרֶף)קינואה קלויהקינואה קלויה1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותק מגוררקוקוס ממותק מגורר454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר2מקלותחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח6(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת