קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

תבשיל אטריות הטונה הטוב ביותר אי פעם

תבשיל אטריות הטונה הטוב ביותר אי פעם
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל הטוב ביותר אי פעם תבשיל אטריות טונה. זה מתכון pescatarian מגישה 4 . מנה אחת מכילה 448 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 33 גרם שומן. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-33 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך מלח ופלפל, אטריות ביצים, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 55 דקות. מתכונים דומים: תבשיל טונה עם אטריות III, תבשיל טונה עם אטריות., ו תבשיל אטריות טונה.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות את "רבבל מרלו". מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.