קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מטבחיםאמריקאי
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל אטריות טונה

תבשיל אטריות טונה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל תבשיל אטריות טונה. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 210 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם זרעי סלרי, טונאן במים, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו תבשיל טונה עם אטריות III, תבשיל טונה עם אטריות., ו תבשיל אטריות טונה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונה עובדת ממש טוב עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. מרלו שני ויינס עמק קולומביה עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 7 דולר לבקבוק.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.