קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

תבשיל איטלקי קל

תבשיל איטלקי קל
נזיד איטלקי קל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 21 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 429 קלוריות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו ירקות מוקפצים, עגבניות משומר, נקניק, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו תבשיל קציצה איטלקי קל בישולים איטיים, תבשיל איטלקי, ו תבשיל בקר איטלקי (מתכונים דומים).

הוראות

1
רוטב חום בסיר גדול על חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
להוסיף נקניק; לבשל 8 עד 10 דקות. או עד הסוף, ערבוב מדי פעם לשבור לחתיכות קטנות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
3
ניקוז.
4
מוסיפים מרק, ירקות מוקפצים, שעועית ועגבניות; מביאים לרתיחה. מערבבים במקרוני; מבשלים על חום בינוני 8 עד 10 דקות. או עד מקרוני הוא רך, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מקרונימקרוני
עגבנייהעגבנייה
שעועיתשעועית
מרקמרק
5
למעלה עם גבינה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות קאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.