קושימומחה
מוכן ב10 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות100
מגזין

תבשיל בשר איטלקי מתובל

תבשיל בשר איטלקי מתובל
תבשיל בשר איטלקי מלוח עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 378 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. 20 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 10 שעות ו-15 דקות. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך גזר גמדי, תערובת רוטב פסטו, תערובת רוטב עשבי שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. עם כפית מתכונים דומים: תבשיל איטלקי מלוח, תבשיל בשר מתובל, ו תבשיל בשר מתובל.

הוראות

1
בתוך סיר 4 ליטר איטי, לשלב בשר תבשיל, בצל, עגבניות לא מצורפות, גזר רוטב עשבי שום לערבב. בקערה קטנה, לטאטא יחד את מרק רוטב פסטו לערבב.
מרכיבים שתצטרך
תערובת רוטב פסטותערובת רוטב פסטו
תערובת רוטבתערובת רוטב
תבשיל בשר בקרתבשיל בשר בקר
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
יוצקים הכל בסיר איטי.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מכסים ומבשלים על הגדרת חום נמוכה במשך 8 עד 10 שעות.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. קיאנטי Caposaldo עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.