קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

תבשיל בשר תאילנדי עם לימון ואטריות

תבשיל בשר תאילנדי עם לימון ואטריות
צריך מנה עיקרית ללא חלב? תבשיל בשר תאילנדי עם לימון ואטריות יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מנה זו מכילה סביב 49 גרם חלבון 40 גרם של שומן, וסך הכל 786 קלוריות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה מ Epicurious יש 8 אוהדים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. גשו לסופר וקנו רוטב דגים, פתיתי קוקוס, מקל קינמון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב פתיתי קוקוס לא ממותק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פריכת נקטרינה צלויה כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. עם כפית ציון של 85% המנה הזו מעולה. נסו תבשיל בשר תאילנדי עם לימון ואטריות, תבשיל בשר Lemongrass עם אטריות, ו טבעוני Lemongrass מרק קארי ירוק תאילנדי עם אטריות קישואים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תהליך lemongrass, שום, לימונים קפיר, ג ' ינג 'ר, ו 2 צ' ילי ב foodprocessor עד צורות להדביק בסדר.
מרכיבים שתצטרך
עשב לימוןעשב לימון
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
2
בשר בקר העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בקרבקר
3
Heatoil בתנור הולנדי גדול מעל בינוני heat. עבודה בקבוצות, לבשל בשר בקר, מפנה מדי פעם, עד השחמה, 10-15minutes; להעביר צלחת.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
לבשל דבק עשב לימון באותו סיר, ערבוב לעתים קרובות, עד עשב לימון הוא beginningto לרכך, 5-8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עשב לימוןעשב לימון
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים אניס כוכב, קינמון, רוטב סויה, רוטב דגים, brownsugar, בשר עם כל מיצים, ו 10 כוססווטר. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, ומבשלים, מכוסה חלקית, skimmingoccasionallly, עד בשר מכרז וliquid הוא מעובה מעט, 2 1/2–3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
כוכב אניסכוכב אניס
רוטב סויהרוטב סויה
קינמוןקינמון
בקרבקר
6
בינתיים, מחממים תנור ל 350°f. פתיתי Toastcoconut על גיליון אפייה מסגרת, משליך מדי פעם, עד הזהב aroundthe הקצוות, כ 4 דקות; להפריש.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
7
מוסיפים שאלוט וגזר לתבשיל ולבשל, מכוסים חלקית, עד שהירקות רכים ובשר מתפרק, 35-45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שאלותשאלות
גזרגזר
בקרבקר
תבשילתבשיל
8
מערבבים בצל ירוק (הם צריכים לנבול מעט).
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
9
בינתיים, לבשל אטריות על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
10
מחלקים אטריות בין קערות ונזיד מצקת מעל; למעלה עם קוקוס קלוי ועוד בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
קוקוסקוקוס
פסטהפסטה
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
11
מגישים עם פלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז
12
לעשות קדימה: תבשיל (ללא אטריות) יכול להתבצע 3 ימים קדימה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
תבשילתבשיל
13
בואו מגניב; לכסות ולהירגע.

מרכיבים

1קילוגרםצ'אק בשר ללא עצמות, לחתוך ל 2צ'אק בשר ללא עצמות, לחתוך ל 2" חתיכות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר, קלופים, לחתוך 2 גזר, קלופים, לחתוך 2 " אורכים, חצוי אם גדול1סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)סטולי וניל (אופציונלי לתת לו בעיטה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגים (כגון nam pla או nuoc nam)רוטב דגים (כגון nam pla או nuoc nam)4שיני שום, קצוץשיני שום, קצוץ2(חוֹרֶף)קצוץ ג'ינג'ר קלוףקצוץ ג'ינג'ר קלוף4עלי ליים כפריים, קצוציםעלי ליים כפריים, קצוצים6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר, פלפל טחון טרימלח כשר, פלפל טחון טרי4גבעולי עשב לימון, גזוז, שכבות חיצוניות קשוחות הוסרו, פרוסות דקגבעולי עשב לימון, גזוז, שכבות חיצוניות קשוחות הוסרו, פרוסות דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(ארוז) סוכר חום בהיר(ארוז) סוכר חום בהיר6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי ליים (להגשה)פלחי ליים (להגשה)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב סויה מופחת נתרןרוטב סויה מופחת נתרן227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות אורז רחבותאטריות אורז רחבות4בצל ירוק, לחתוך 1 בצל ירוק, לחתוך 1 " אורכים, בתוספת יותר להגשה41 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשאלוט, רובעשאלוט, רובע2תרמילי אניס כוכב שלםתרמילי אניס כוכב שלם2צ'ילי תאילנדי אדום, עם זרעים, פרוסצ'ילי תאילנדי אדום, עם זרעים, פרוס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפתיתי קוקוס לא ממותקיםפתיתי קוקוס לא ממותקים2(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

תאילנדי עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
Beaumont Hope Marguerite Chenin Blanc
פירות טריים, נקיים וחזקים.תואם בצורה מבריקה עם פירות ים במיוחד צדפות וכל מאכל אסייתי חריף להפליא.