קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

תבשיל דגים טורקי

תבשיל דגים טורקי
תבשיל דגים טורקי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %50 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 68 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 1085 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-31 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם כמון, שורש זנגביל, אבקת סומאקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד סומאק אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט מוקצף חריף עם פטל אדום מעורבב דבש וסומק כקינוח. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 98% וזה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: תבשיל דגים טורקי, תבשיל ירקות בסגנון טורקי, ו תבשיל טלה עם טעמים טורקיים.

הוראות

1
בסיר בינוני, להביא 3 כוסות מים לרתיחה, ומערבבים את הקוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הסר מהחום, לכסות, ולתת לשבת 5 דקות.
3
מחממים את שמן הזית במחבת מעל חום בינוני, מטגנים את הבצל והפלפל הירוק כ -5 דקות, עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מערבבים את השום, וממשיכים לבשל ומערבבים על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
5
מערבבים את לבבות הארטישוק עם נוזל שמור, צלפים עם נוזל שמור, וזיתים. מערבבים את העגבניות, היין, מיץ לימון, ו 1 כוס מים (או מספיק כדי להשיג עובי הרצוי). מתבלים באבקת סומאק, פלפל אדום, בזיליקום, כמון, זנגביל ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
ל-4 לימונים, מיץ, מחולקיםל-4 לימונים, מיץ, מחולקים
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
סומאקסומאק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
6
מביאים את התערובת לרתיחה, ומערבבים את חתיכות הדגים. להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות, או עד הדג הוא flaked בקלות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
7
מגישים מעל קוסקוס.
מרכיבים שתצטרך
ג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונהג'ינג'ר מגובש קצוץ ונענע טרייה טחונה

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלות קצוצות, מנוקזותעגבניות מבושלות קצוצות, מנוקזות411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלות קצוצות, מנוקזותעגבניות מבושלות קצוצות, מנוקזות2(יכול להיות או להרחיק)צלפים, נוזל שמורצלפים, נוזל שמור2(יכול להיות או להרחיק)צלפים, נוזל שמורצלפים, נוזל שמור11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס יבשקוסקוס יבש11 קילו קישואים,שורש זנגביל טחוןשורש זנגביל טחון11 קילו קישואים,שורש זנגביל טחוןשורש זנגביל טחון2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1פלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ12smallsשמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנושמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנו4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון לפי הטעםפלפל שחור טחון לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלבבות ארטישוק מושרים, נוזל שמורלבבות ארטישוק מושרים, נוזל שמור2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש2(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש2(יכול להיות או להרחיק)אבקת סומאקאבקת סומאק2(יכול להיות או להרחיק)אבקת סומאקאבקת סומאק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה אמנון, לחתוך לחתיכותפילה אמנון, לחתוך לחתיכות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה אמנון, לחתוך לחתיכותפילה אמנון, לחתוך לחתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1קטןבצל לבן, קצוץבצל לבן, קצוץ2(חוֹרֶף)יין לבן (אופציונלי)יין לבן (אופציונלי)2(חוֹרֶף)יין לבן (אופציונלי)יין לבן (אופציונלי)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו