קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות57
מגזין

תבשיל חומוס יווני

תבשיל חומוס יווני
זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לכם פלפל, שמן זית, תיבול יווני, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית ציון של 81% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו תבשיל חומוס, תבשיל ארטישוק וגרבנזו, ו תבשיל שעועית גרבנזו עם אסקרול (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצל קצוץ בשמן חם בתנור הולנדי מעל חום בינוני-גבוה 4 עד 5 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים שום ומבשלים 1 דקה. מערבבים עגבניות ומרכיבים הבאים 8. מביאים לרתיחה; להפחית את החום לנמוך, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 15 דקות. מערבבים תרד ופטרוזיליה קצוצה; מבשלים 5 דקות. למעלה עם גבינת פטה מתפוררת, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
תרדתרד
שוםשום

יין מומלץ: Agiorgitiko, Asyrtiko, Moschofilero

יווני בתפריט? נסה זיווג עם Agiorgitiko, Assyrtiko, ו Moschofilero. אם אתה מרגיש כמו ללכת יווני עם האוכל היווני שלך, assyrtiko ו moschofilero שניהם יינות לבנים מקסימים כדי להתאים עם עוף, פירות ים, וכו'. Agiorgitiko הוא אדום בעל גוף מלא מתאים בשר צלוי כבש. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Skouras סנט ג ' ורג ' Agiorgitiko. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Skouras Saint George Agiorgitiko
Skouras Saint George Agiorgitiko
Raspberry בשלים ופרי שזיף דמסון מתערבבים על החיך עם רמזים של וניל ואגוז מוסקט.קהל רצון זה הוא שידוך נהדר חזיר צלוי. נא להגיש עם צמרמורת קלה.