קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות50
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל חצילים מעל קוסקוס

תבשיל חצילים מעל קוסקוס
תבשיל חצילים מעל קוסקוס דורש בערך 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. במנה עיקרית זו יש 292 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. אם יש לך אורגנו, פלפל, גבינת פרמזן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, עם כפית ציון 77% המנה הזאת די טובה. נסו גלילי חצילים-קוסקוס, חציל מרוקאי עם קוסקוס, ו חצילים ממולאים בקוסקוס (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בקערה גדולה מיקרוגל בטוח. כיסוי ומיקרוגל ב 8 דקות גבוהות.
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים פלפל, בצל, שום וקישואים; מטגנים 8 דקות או עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
קישואיםקישואים
שוםשום
בצלבצל
4
מוסיפים תערובת חצילים, בזיליקום, ו-5 המרכיבים הבאים (בזיליקום דרך רוטב עגבניות) למחבת; מבשלים 8 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
ירקירק
חצילחציל
באזיל!באזיל!
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מגישים מעל קוסקוס, מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
קוסקוסקוסקוס
גבינהגבינה

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') רצועות פלפל(1 אינץ') רצועות פלפל0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אין עגבניות חתוכות לקוביות במלח, לא מצוחצחותאין עגבניות חתוכות לקוביות במלח, לא מצוחצחות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס מבושלקוסקוס מבושל1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)0(יכול להיות או להרחיק)שמיר מיובששמיר מיובש3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצילים קלופים בקוביותחצילים קלופים בקוביות2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)אורגנו מיובשאורגנו מיובש57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה1/2 כוס גבינת פרמזן מגוררת וטריה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1( חצילים)קישואים, חצוי לאורכו דק פרוסקישואים, חצוי לאורכו דק פרוס