קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

תבשיל חצילים עם פלפל אדום פסטו ופירורי לחם Cajun

תבשיל חצילים עם פלפל אדום פסטו ופירורי לחם Cajun
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל תבשיל חצילים עם פלפל אדום פסטו ו Cajun פירורי לחם. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 1175 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 95 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. לכי לחנות וקחי חצילים לתינוקות, פפריקה, עלי טימין ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו נקי לאכול פלפל אדום קלוי & פסטו אגוז, פירורי לחם בזיליקום פסטו, ו מטבל פלפל אדום קלוי קל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מחממים גריל פחם לחום בינוני-גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
מברישים את החצילים בשמן קנולה משני הצדדים ומתבלים במלח ופלפל. גריל עד חום זהוב קל ופשוט מבושל דרך, על 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן קנולהשמן קנולה
חצילחציל
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
שלב את הפלפלים, צנוברים, שום, טימין במעבד מזון ולעבד עד קצוץ גס. עם המנוע פועל, לאט את שמן זית כוס ולעבד עד emulsified.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
צנובריםצנוברים
פלפליםפלפלים
שוםשום
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
מוסיפים 1/4 פרמזן כוס וקצת מלח ופלפל ודופק כמה פעמים כדי לשלב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פרמזןפרמזן
5
כפית על 1/2 כוס של פסטו מעל החלק התחתון של צלחת אפייה. בשורה את המנה עם כמה פרוסות חצילים ולאחר מכן פרוסות מוצרלה. מתבלים במלח ופלפל ומפזרים את עלי האורגנו מלמעלה. בובה עוד 1/2 כוס או כך של פסטו מעל, אז יותר חצילים, קצת יותר פסטו ולבסוף את שאר פרמזן. שים על הגריל, לכסות ולאפות עד הגבינה נמסה ואת התבשיל חם, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אורגנואורגנו
מוצרלהמוצרלה
חצילחציל
פרמזןפרמזן
גבינהגבינה
פסטופסטו
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
גרילגריל
1
מחממים את השמן במחבת סאוט בינונית על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את השום ומבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
3
מוסיפים את הפפריקה וקיין ומבשלים 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
4
מוסיפים את פירורי הלחם ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד הפירורים הם בצבע חום זהוב קלות.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
5
מוסיפים את הפטרוזיליה ואת הקורנית ומתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה
טימיןטימין
1
מחממים את שמן הזית במחבת כבדה על גחלים חמות או על חום בינוני. מערבבים את פירורי הלחם (כ 2 כוסות) ואת התבלינים לשפשף וטוסט, ערבוב, עד הפירורים הם חום זהוב פריך.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
שמן זיתשמן זית
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
טוסטטוסט
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הסר מהחום, מערבבים את הפטרוזיליה, ומפזרים על התבשיל.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
3
תן לנוח 5 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

8חצילים איטלקיים בייבי, פרוס לאורכו 1 אינץ ' עבהחצילים איטלקיים בייבי, פרוס לאורכו 1 אינץ ' עבה6פרוסותלחם איטלקי בן יום, קרומים הוסרו, קרקע בגסות במעבד מזוןלחם איטלקי בן יום, קרומים הוסרו, קרקע בגסות במעבד מזון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן קנולהשמן קנולה1צביטהקמצוץ קאייןקמצוץ קאיין3(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצה דקפטרוזיליה טרייה קצוצה דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה טרי, פרוס דק, משוקלל במשך 3 שעות כדי להסיר עודף נוזלמוצרלה טרי, פרוס דק, משוקלל במשך 3 שעות כדי להסיר עודף נוזל2(יכול להיות או להרחיק)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים2ציפורןשום, מרוסק למשחהשום, מרוסק למשחה3ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)עלי אורגנו טרייםעלי אורגנו טריים11 קילו קישואים,פפריקה ספרדיתפפריקה ספרדית1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת3(חוֹרֶף)חבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי4פלפלים אדומים צלויים או קלויים, עור וזרעים הוסרו וקצוציםפלפלים אדומים צלויים או קלויים, עור וזרעים הוסרו וקצוצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקspice rub מ Cajun-שפשף טורקיה מתובלspice rub מ Cajun-שפשף טורקיה מתובל

יין מומלץ: יין ורדים, אלברינו, סוביניון בלאן

יין רוזה, אלברינו וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא יין קברנה סוביניון ריזרב של אלווי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -78 דולר.
יין קברנה סוביניון ריזרב של אלווי
יין קברנה סוביניון ריזרב של אלווי
שמורת אלווי (Elway ' s Reserve Napa Valley Cabernet Sauvignon) של 2013 היא מיזוג של פירות כהים, חריפות עדינה מחביות עץ אלון אמריקאיות שנבחרו בקפידה ומינרליות אינטנסיבית.