קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

תבשיל טאמאלה אוקלהומה

תבשיל טאמאלה אוקלהומה
תבשיל הטמלה של אוקלהומה עשוי להיות מתכון טוב להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 22 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 448 קלוריות. זה מתכון ללא גלוטן משמש 8 . זה מושלם עבור סתיו. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו בייקון, עגבניות, אבקת צ'ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא ציון spoonacular גדול כל כך של 33%. נסו תבשיל טמל חם, תבשיל עוגת טמלה, ו תבשיל טמלה (מתכונים דומים).

מרכיבים

3פרוסות1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים16tamales בשר משומר, לחתוך לחתיכות 2 אינץtamales בשר משומר, לחתוך לחתיכות 2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/2 כוסות עוגיות1-1/2 כוסות עוגיות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי עגבניות, סחוטשימורי עגבניות, סחוט9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל חתוך לקוביותעוף מבושל חתוך לקוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים ירוקים ממולאיםזיתים ירוקים ממולאים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה וחדהגבינת צ'דר גרוסה וחדה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט11 קילו קישואים,12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות Cuvaison פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -29 דולר לבקבוק.
Cuvaison פינו נואר
Cuvaison פינו נואר
קרנרוס פינו נואר של קובייסון מגיע מאחוזתם בת 400 דונם בחלק הדרומי של עמק נאפה. כרם אקלים קריר זה מאפשר תנאים כמעט מושלמים שנה אחר שנה לייצר שרדונה ברמה עולמית, פינו נואר, סירה, סוביניון בלאן ומרלו. שליטה על כל היבטי החקלאות בכרם שלהם נותנת לקובייסון יתרון בייצור הפרי האיכותי ביותר ולכן מצמצמת את המניפולציה על היקב. היינן סטיבן רוגסטד מסכם זאת בצורה הטובה ביותר: "הסגנון והפילוסופיה שלי מבוססים על הבעת האופי הייחודי של ענבי האחוזה שלנו ועשיית מעט ככל האפשר עבורם. כאשר לאדם יש פרי נפלא לעבוד איתו, זה צריך להיות הדגש של האדם."