קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

תבשיל טונה

תבשיל טונה
תבשיל טונה הוא פסקטריאן ומספק כ 8 מנות. למנה העיקרית הזו יש 311 קלוריות, 20 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 15% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. אם יש לכם בצל, חלב, מקרוני מרפק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי שהמתכון הזה יהיה כל כך טעים. כדי להשתמש בחלב דל שומן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מילקשייק בראוני קרמל מלוח כמו קינוח. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 50 דקות. עם כפית ציון 53%, המנה הזו טובה. מתכונים דומים: תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים, תבשיל טונה, ו תבשיל טונה חדש.

הוראות

1
מחממים תנור ל 37
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מבשלים פסטה לפי הוראות החבילה, תוך השמטת מלח ושומן; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מלחמלח
3
מחממים שמן וחמאה בתנור הולנדי על אש בינונית-גבוהה עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
4
מוסיפים בצל; מטגנים 3 דקות. הפחיתו את החום לבינוני.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
5
מפזרים קמח על תערובת הבצל, מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה; מבשלים תוך ערבוב מתמיד 2 דקות. מערבבים בהדרגה חלב. מביאים לרתיחה; מערבבים פנימה גבינת צ ' דר, מלח ופלפל. מבשלים 1 דקה או רק עד הגבינה נמס. מערבבים פנימה אפונה וטונה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
חלבחלב
אפונהאפונה
מלחמלח
טונהטונה
6
מוסיפים פסטה, זורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
7
יוצקים תערובת פסטה לתבנית אפייה מזכוכית או קרמיקה בגודל 11 על 7 אינץ ' המצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פסטהפסטה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
מפזרים פנקו וגבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
פאנקו.פאנקו.
9
אופים ב 375 במשך 20 דקות או עד מבעבע וזהוב.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר, ו רוז-יין הם בחירה מצוינת עבור טונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז. יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. מרלו של הבמאי עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
מרלו של הבמאי
מרלו של הבמאי
מרלו של הבמאי שלנו משנת 2014 מציע שפע וחיך עגול ומלא. ניחוחו מדגים פרי אדום ושחור עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסי עם הכניסה, היין מתרחב ונעשה קטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינים של שעועית אספרסו וניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בסיומו. זוגות יפה עם חזה, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.