קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות60
מגזין

תבשיל טונה

תבשיל טונה
תבשיל טונה מתכון יכול להתבצע בערך 1 שעה. מנה אחת מכילה 476 קלוריות, 39 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. מתכון זה משמש 6. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 6 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית. גשו לסופר וקנו פטריות, מלח, אטריות פטוצ'יני, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הוא תקציב ידידותי מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. עם כפית ציון 88%, המנה הזו מדהימה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים, תבשיל טונה, ו תבשיל טונה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 425 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מקום לחם במעבד מזון ודופק עבור 30 שניות לתוך פירורי לחם (עושה על 2 1/2 כדי 3 כוסות פירורים).
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
4
מחממים שמן במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים בצל ומבשלים תוך ערבוב עד שהבצל רך ושקוף, 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
6
מוסיפים סלרי ומבשלים תוך כדי ערבוב עד שהם רכים בלבד, 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סלריסלרי
7
מוסיפים פטריות ומבשלים תוך ערבוב עד שהפטריות משחררות את מימיהן, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
מיםמים
8
מוסיפים קמח בבת אחת ומערבבים מיד ונמרצות בעזרת כף עץ עד שהקמח משולב לחלוטין בתערובת הירקות עד שאין גושי קמח.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
9
מוסיפים חלב ומרק, מערבבים לאיחוד ומביאים תערובת לרתיחה תוך ערבוב תדיר. מנמיכים את האש לרתיחה נמרצת ומבשלים, תוך ערבוב, עד שהנוזל מתקלף ומופחת בכ-1/2 כוס, 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
חלבחלב
10
מוסיפים מלח ופלפל ומערבבים לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
11
שלבו פסטה מבושלת, תערובת ירקות-נוזלית, ברוקולי, אפונה וטונה וזרקו לשילוב.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
ירקירק
ברוקוליברוקולי
אפונהאפונה
טונהטונה
12
יוצקים לתבשיל בגודל 9 על 13 אינץ'. למעלה עם פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
13
אופים 25 דקות, או עד שהפירורים חומים זהובים וקלויים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 אחוז חלב1 אחוז חלב5פרוסותלחם מחיטה מלאה, כולל הקשהלחם מחיטה מלאה, כולל הקשה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קופסת ברוקולי קצוץ קפוא, מופשרקופסת ברוקולי קצוץ קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבעול גדול סלרי, קצוץ דק (אודותגבעול גדול סלרי, קצוץ דק (אודות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תיבת פטריות לבן, נבלע וקצוץ (כ 2 1/2 כוסות)תיבת פטריות לבן, נבלע וקצוץ (כ 2 1/2 כוסות)227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות פטוצ'יני מחיטה מלאה, מחולקות לשלישים ומבושלות לפי הוראות האריזהאטריות פטוצ'יני מחיטה מלאה, מחולקות לשלישים ומבושלות לפי הוראות האריזה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קטן, קצוץ (אודותבצל קטן, קצוץ (אודות283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קופסת אפונה קפואה, מופשרתקופסת אפונה קפואה, מופשרת1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרן או מרק ירקותמרק עוף דל נתרן או מרק ירקות680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה קלה במים, מנוקזתטונה קלה במים, מנוקזת