קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות41
מגזין

תבשיל טונה נטול גלוטן חלבי

תבשיל טונה נטול גלוטן חלבי
אם יש לכם פפריקה, מלח, מרק עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב קמח האורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בראוניז קמח אורז כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: ללא גלוטן & נטול לקטוז טונה אטריות תבשיל מאפס, רוטב אלף האיים (ללא גלוטן, תירס, ללא חלב, ללא סויה, ללא אגוז, ללא מסטיק ללא סוכר מזוקק), ו ללא גלוטן אגוז טבעוני בראוניז שיבולת שועל (טבעוני, ללא גלוטן, ללא דגנים, ללא קמח, ללא חלב, ללא סוכר מזוקק).

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלחם, קרוע לפירורים (לחם חיטה חינם רק מחנויות מזון בריאות)לחם, קרוע לפירורים (לחם חיטה חינם רק מחנויות מזון בריאות)8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה אורז חום (או פסטה אחרת ללא חיטה, fusilli צורה, מבושל aldente, צורות אחרות עשוי לשמש כמו פנה)פסטה אורז חום (או פסטה אחרת ללא חיטה, fusilli צורה, מבושל aldente, צורות אחרות עשוי לשמש כמו פנה)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף (או יותר במידת הצורך)מרק עוף (או יותר במידת הצורך)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פרוסותפטריות פרוסות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז שמן זית הלמנס (ללא סויה)מיונז שמן זית הלמנס (ללא סויה)5(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי6ריבס, קצוץ טרי או קפוא8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז (לבן)קמח אורז (לבן)6ריבס, קצוץ טרי או קפוא(צינור גדול)(צינור גדול)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)טונה במים (במים לא מרק ירקות להיות סויה חינם)טונה במים (במים לא מרק ירקות להיות סויה חינם)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות אלברטינה מדליית זהב הזוכה יין מילואים של מרלו Lorilai. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 25 דולר לבקבוק.
אלברטינה מדליית זהב זוכה יין המילואים של מרלו לורילאי
אלברטינה מדליית זהב זוכה יין המילואים של מרלו לורילאי
טעמי פירות-פורוורד, עם טאנינים רכים וגמישים וסיום ארוך.