קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות56
מגזין

תבשיל לובסטר עם עוגות תפוחי אדמה פלפלים אדומים קלויים

תבשיל לובסטר עם עוגות תפוחי אדמה פלפלים אדומים קלויים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל תבשיל לובסטר עם עוגות תפוחי אדמה פלפל אדום קלוי. מנה זו מכילה סביב 48 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 472 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם תפוחי אדמה, עגבניות משומר, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן נסו תבשיל בטטה עדשים אדום בסיר אחד, מטבל פלפל אדום קלוי קל, ו עגבניות קלויות ומטבל פלפל אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את תפוחי האדמה במים מלוחים מאוד ומביאים לרתיחה. מבשלים עד רך ועדין, 25 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
2
בעוד תפוחי האדמה מתבשלים, להתחיל את התבשיל. בסיר מעל חום בינוני גבוה, מוסיפים את שמן הזית, גזר, תירס ובצל וטחון עד שהירקות מתחילים להזיע, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
בצלבצל
תירסתירס
תבשילתבשיל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
מוסיפים את העגבניות הכתושות, המניה, רסק עגבניות ושום. להנמיך את החום ומבשלים עד הירקות מבושלים, על 15 דקות. מתבלים במלח ופלפל ומקפלים בלובסטר וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מרוסקותעגבניות מרוסקות
מלח ופלפלמלח ופלפל
רסק עגבניותרסק עגבניות
ירקירק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
לובסטרלובסטר
שוםשום
מלאימלאי
4
הסר מהחום, לכסות ולהניח בצד. מסננים את תפוחי האדמה ומחית.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
5
מערבבים את השמנת החמוצה, פלפל אדום קלוי, שמיר, פטרוזיליה ו טרגון. מתבלים במלח ופלפל. צ ' יל במקרר לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
שמירשמיר
6
כדי ליצור את העוגות, לתפוס כדור של תערובת תפוחי אדמה מקורר לטפוח לתוך דיסק עבה 1 אינץ', על 3 אינץ ' בקוטר. במחבת לא דביקה, מחממים את שמן הזית על חום בינוני-גבוה. מטגנים את העוגות עד פריך וזהוב חום, על 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מחממים את התבשיל ומגישים עם עוגת תפוחי אדמה בצד.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
תבשילתבשיל

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבולאגוז מוסקט, טחון, ועוד, לתיבול2גזר, קלופים וקוביותגזר, קלופים וקוביות2תירס אוזניים (לחתוך מן cob)תירס אוזניים (לחתוך מן cob)1חבורה קטנהכוסברה טרייה, קצוצהכוסברה טרייה, קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר טרי קצוץשמיר טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טרגון טרי קצוץטרגון טרי קצוץ2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר12צבתות לובסטר, מבושל וחתוך לחתיכות 2 אינץצבתות לובסטר, מבושל וחתוך לחתיכות 2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2תפוחי אדמה, קלופים וקוביותתפוחי אדמה, קלופים וקוביות1פלפל אדום קלוי, קצוץפלפל אדום קלוי, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוטפטרוזיליה, קצוצה דק לקישוט1בצל צהוב, קצוץבצל צהוב, קצוץ

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

שאבלי ושרדונה הם בחירה מצוינת ללובסטר. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. רולנד לאוואנטורה פטיט שאבלי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
Roland Lavantureux Petit Chablis
Roland Lavantureux Petit Chablis
Cuvée הצנוע ביותר של Lavantureux, Petit Chablis, נשאר אמת המידה של domaine עבור ערך וסוגיוּת. עם שילוב מענג של פירות טריים ארומטיים צדפה פגז, מרקם על החיך כי הוא גם נעים וליניארי, וגימור כמו מעורר תיאבון כמו אחד דורש שרדונה אקלים קריר מקרקעות גיר, פטי זה נשאר אחד של העסקאות הגדולות ביותר של האזור.