קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

תבשיל סוקוטש דרומי

תבשיל סוקוטש דרומי
נזיד סוקוטש דרומי יכול להיות רק המרק שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 187 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם בייבי לימה שעועית, פפריקה, במיה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מ blog.fatfreevegan.com יש 1 אוהדים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו Southern Succotash, Southern Succotash, ו Succotash הקיץ הדרומי (מתכונים דומים).

הוראות

1
להוסיף מרכיבים שנותרו יחד עם 7 כוסות של מים או מרק. מבשלים עד לפת וירקות אחרים הם מכרז, על 1 שעה, הוספת נוזל יותר לפי הצורך. בדוק תיבול, הוספת תיבול קריאולית יותר ומלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות10 עד 12 שרימפס גדולים (ספירה של 21 עד 25), קלופים וחסרי עורקים, עם זנבות
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
לפתלפת
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות את המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי