קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות45
מגזין

תבשיל סטייק קייג'ון.

תבשיל סטייק קייג'ון.
תבשיל סטייק קייג'ון אחד יכול להיות רק קריאולית מתכון שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 734 קלוריות, 64 גרם חלבון ו 47g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %41 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם מספיק רוטב לכל מטרה בנדיבות מעיל סטייקים, חמאה, כמה מקפים של רוטב ווסטרשייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. 2844 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה עבור יום ולנטין. נסו ארוחת הכנה מראש 3 דקות סטייק Hoagies עם רוטב סטייק תוצרת בית, סטייק פלפל קייג'ון, ו Cajun חנק שבע (7) סטייק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק בתפריט? נסה זיווג עם מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא שני ויינס עמק קולומביה מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 7 דולר.
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
שני גפנים עמק קולומביה מרלו
זה יין פירות קדימה מוגדר על ידי ניחוחות וטעמים של פטל וblackberry. ביטויים של קפה וקקאו מסגרת החיך באמצע, ו spiceround את הסיום רך, קטיפתי.