קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

תבשיל צ'ילה הירוק של מליסה

תבשיל צ'ילה הירוק של מליסה
תבשיל צ'ילה הירוק של מליסה ללא גלוטן, חלב חינם, וכל 30 ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 349 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. המתכון הזה מ Allrecipes יש 8 אוהדים. אם יש לך שמן צמחי, מלח ופלפל, בשר טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: תבשיל צ'ילה ירוק, תבשיל צ'ילה ירוק, ו תבשיל צ'ילה ירוק.

הוראות

1
מחממים שמן בעציץ גדול מעל חום בינוני גבוה. בקר קרמבל לתוך סיר ומבשל, ערבוב לעתים קרובות, עד משחימים היטב.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים עודפי שומן, וחוזרים לתנור.
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
3
מוסיפים תפוחי אדמה, עגבניות מבושלות, צ ' ילי ירוק, בצל ומים לסיר עם בשר בקר, ומערבבים לשלב. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, ומבשלים 1 שעה כדי למזג טעמים. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
מיםמים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. ויינרט קאבס דה ויינרט עם 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 27 דולר לבקבוק.
Weinert Cavas de Weinert
Weinert Cavas de Weinert
"מכרמים נבחרים בלויאן דה קויו, תערובת זו של מלבק, קברנה סוביניון ומרלו היא אחת הדוגמאות הבהירות והבהירות ביותר לסגנונו של ויינרט..."יין ומשקאות חריפים 93/100