קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

תבשיל שעועית ירוקה חדשה

תבשיל שעועית ירוקה חדשה
תבשיל שעועית ירוקה חדש דורש בערך 1 שעה ו 20 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. זה הר ד ' אובר יש 108 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן למנה. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-5 היו אומרים שהוא פגע במקום. זה מושלם עבור חג ההודיה. אם יש בידכם גבינת פרמזן, עגבניות ענבים, סוכר ועוד כמה מרכיבים, תוכלו להכין אותה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 81%. הציון הזה יוצא מן הכלל. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון תבשיל שעועית ירוקה, תבשיל שעועית ירוקה, ו תבשיל שעועית ירוקה.

הוראות

1
מביאים לרתיחה סיר גדול של מים מומלחים קלות; מבשלים שעועית ירוקה ברתיחה עד שהם רכים אך יציבים לנגיסה, 5 עד 10 דקות; מסננים ומעבירים לכלי בגודל 9 על 13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מבשלים ומערבבים בצל, חומץ, שום, סוכר, בזיליקום ואורגנו במחבת על אש בינונית עד שהבצל מתרכך ושקוף, כ -5 דקות. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, וממשיכים לבשל ולערבב עד שהבצל רך מאוד וחום כהה, 15 עד 20 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
חומץחומץ
שוםשום
בצלבצל
באזיל!באזיל!
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מורחים תערובת בצל על שעועית ירוקה ומעליהם גבינת פרמזן. מסדרים עגבניות, חותכים את הצדדים כלפי מטה, על גבי שכבת גבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
שעועית ירוקהשעועית ירוקה
עגבנייהעגבנייה
מורחיםמורחים
בצלבצל
5
אופים בתנור שחומם מראש עד שהגבינה נמסה ומבעבעת, כ-35 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור