קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות10
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל שקדים עוף מדהים

תבשיל שקדים עוף מדהים
תבשיל עוף שקדים מדהים עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. מנה זו מכילה כ 18 גרם חלבון 57 גרם של שומן, וסך הכל 685 קלוריות. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו שקדים, מלח, מיונז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קרקרים עגולים חמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ריץ כקינוח. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. וזה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: ביסקוטי שקדים מדהימים לחלוטין, תבשיל בצל מדהים!!, ו שייק חלבונים מדהים מחלבת שקדים-Free Protein Shake.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
במחבת גדולה מעל חום בינוני, מערבבים יחד קרם של מרק עוף ומים (או מרק). מערבבים עוף, ערמונים, מיץ לימון, ומיונז. מערבבים סלרי, בצל, מלח ואורז.
מרכיבים שתצטרך
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
ערמוניםערמונים
עוף שלםעוף שלם
סלריסלרי
מרקמרק
בצלבצל
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
לשלב היטב, ואז לשפוך לתוך תבשיל קדרה.
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
4
ממיסים חמאה במחבת על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
יוצקים קרקרים כתושים, ומערבבים מעיל עם חמאה.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
חמאהחמאה
6
יוצקים קרקרים מעל ראש התבשיל. ואז מפזרים שקדים וגבינה מגורדת מלמעלה.
מרכיבים שתצטרך
גבינה קרועהגבינה קרועה
קרקריםקרקרים
שקדיםשקדים
7
אופים בתנור שחומם מראש עד גבינה מותכת, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסיםשקדים פרוסים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים עגולים מרוסקים חמאהקרקרים עגולים מרוסקים חמאה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף קצוץ מבושלעוף קצוץ מבושל298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת קולבי גרוסהגבינת קולבי גרוסה298אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק עוףקרם מרוכז של מרק עוף4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושלאורז מבושל2(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1קטןבצל, קצוץבצל, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקערמוני מים, מנוקז (אופציונלי)ערמוני מים, מנוקז (אופציונלי)