קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

תבשיל שרימפס-קייג'ון

תבשיל שרימפס-קייג'ון
תבשיל נקניקיות שרימפס-cajun יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %36 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 750 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 23 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לכם גבינת פרמזן, פלפל חריף, תיבול קייג'ון, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ב האורז basmati אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז בסמטי עם קוקוס קלוי כקינוח. זה מושלם עבור סתיו. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. נסו תבשיל שרימפס קייג'ון, קבב שרימפס ונקניקיות Cajun, ו שיפודי שרימפס ונקניקיות Cajun (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קפוסלדו פינו גריג ' יו. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.