קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות7
מגזין

תות שדה ללא גלוטן קובלר ריבס

תות שדה ללא גלוטן קובלר ריבס
המתכון ללא גלוטן תות שדה ריבס סנדלר מוכן תוך כ 40 דקות, וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן וצמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 274 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 15 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. המתכון הזה מבישול עם הילד שלי יש 36 אוהדים. אם יש לכם אגוז מוסקט מקף, אגוזי פקאן, שיבולת שועל התגלגל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו סנדלר ריבס תות (ללא גלוטן עם ציפוי שקדים-שיבולת שועל), תותים ללא גלוטן פריך ריבס, ו פריכת ריבס תות שדה {ללא גלוטן} (מתכונים דומים).

מרכיבים

11 קילו קישואים,אבקת אגר או פתיתיםאבקת אגר או פתיתים1(יכול להיות או להרחיק)1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1/4 כוס אגוזי מקדמיה טחונים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות3(חוֹרֶף)arrowrootarrowroot3(חוֹרֶף)חמאה (כדי לשמור על טבעוני להשתמש מרגרינה לא hydrogenated, כמו איזון כדור הארץ)חמאה (כדי לשמור על טבעוני להשתמש מרגרינה לא hydrogenated, כמו איזון כדור הארץ)1ביצה לבן (או לטבעונים, להשתמש 1 כפית מחליף ביצה)ביצה לבן (או לטבעונים, להשתמש 1 כפית מחליף ביצה)1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה1דאשמוסקט מגורדמוסקט מגורד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פקאן קלוייםאגוזי פקאן קלויים5ביוןריבס, לחתוך לחתיכות 1 אינץריבס, לחתוך לחתיכות 1 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מגולגלת ללא גלוטןשיבולת שועל מגולגלת ללא גלוטן1(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים, de-stemmed וחותכים לחתיכות גדולותתותים, de-stemmed וחותכים לחתיכות גדולות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר אורגניסוכר אורגני1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Schloss Johnisberg Rotlack ריזלינג Kabinett Feinherb. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
Schloss Johannisberg Rotlack Riesling Kabinett Feinherb
צהוב בהיר מבריק. האף הוא טהור עם הערות צמחים מקסים, דשא לימון, physalis ורמז של תותים בר. החיך טרי ועסיסי עם מרקם עדין וקטיפתי, פירות אלגנטיים וגימור מינרלי ארוך. זוגות היטב עם סלטים, פירות ים, ומנות עוף קלות.