קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

תערובת חטיפים בחווה

תערובת חטיפים בחווה
חוות חטיף לערבב לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 125 קלוריות. מתכון זה משמש 32. 1 אדם התרשם מתכון זה. אם יש לכם שמן קנולן, תערובת רוטב לסלט ראנץ', בייגלה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר לקטו אובו צמחוני דיאטה. זה עובד היטב כמו הר ד ' אובר הדרומי. עם כפית ציון 19%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: תערובת חטיפים בחווה, תערובת חטיפים בחווה, ו תערובת חטיפים בחווה.

הוראות

1
בשתי קערות גדולות שלבו את הבייגלה, החצוצרות, הקשיו והקרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'לחתוך לחתיכות בגודל 3/8 אינץ'
קשיוקשיו
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מפזרים תערובת רוטב; לזרוק בעדינות לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
מעטפה פרמזן תערובת רוטב סלט איטלקימעטפה פרמזן תערובת רוטב סלט איטלקי
3
טפטוף עם שמן; לזרוק עד מצופה היטב. אחסן במיכלים אטומים.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא בודגאס נברן דאמה קאווה. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ 22 דולר.
בודגאס נברן דאמה קאווה
בודגאס נברן דאמה קאווה
אחת מכמה קאוות וינטג ' בלבד תוצרת ספרד. דאמה הוא בעל גוף מלא אך בהיר ופריך. אחוזת נאבר סיידן מייצרת קאוות איכותיות מאז 1901. כל הקאוות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דאמה מותססת בבקבוק (א-לה-מ ' שמפנויז) ומתיישנת בשריה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דאמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניק לגוף ולנפח היין, ופרלדה, המקנה אופי מבריק ומבריק החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.