קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות14
ציון בריאות3
מגזין

תערובת סלט ירקות

תערובת סלט ירקות
תערובת סלט ירקות היא ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני ומספק כ 14 מנות. מנה אחת מכילה 153 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ואספו זיתים, כרובית, סלרי ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה על 15 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 30%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: תערובת ירקות, תערובת ירקות, ו תערובת ירקות.

הוראות

1
בסיר קטן מביאים לרתיחה את הסוכר, החומץ, השמן, המלח והפלפל. בקערה גדולה, לשלב את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים תערובת סוכר וזורקים לציפוי. מכסים ומכניסים למקרר למספר שעות או למשך הלילה, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
3
מגישים עם כף מחוררת.
ציוד שתשתמש בו
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוטיכול גרבנזו שעועית או חומוס, שטוף סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכרובית טרייהכרובית טרייה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכל סלרי קצוץ, בצל אדום ופלפל אדום מתוקכל סלרי קצוץ, בצל אדום ופלפל אדום מתוק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפוא, מופשר ומנוקזתירס קפוא, מופשר ומנוקז4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה קפואה בסגנון צרפתי, מופשרת ומנוקזתשעועית ירוקה קפואה בסגנון צרפתי, מופשרת ומנוקזת128אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) זיתים בשלים פרוס, סחוטפחיות כל) זיתים בשלים פרוס, סחוט3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואה, מופשרת ומרוקנתאפונה קפואה, מופשרת ומרוקנת1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jar diced pimientos, סחוטjar diced pimientos, סחוט1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

ניתן לשלב סלט עם שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. בריק & מרגמה מנצ 'סטר רידג' כרם שרדונה עם 4.9 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
בריק & מרגמה מנצ 'סטר רידג' ויניארד שרדונה
בריק & מרגמה מנצ 'סטר רידג' ויניארד שרדונה