קושימומחה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

תרנגולות משחק קורניש עם שום ורוזמרין

תרנגולות משחק קורניש עם שום ורוזמרין
תרנגולות משחק קורניש עם שום ורוזמרין דורש כ 1 שעה ו 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. במנה עיקרית זו יש 1047 קלוריות, 79 גרם חלבון ו 74 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מרק עוף, רוזמרין, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב רוזמרין טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט וניל עם קומפוט ענבים ואוכמניות עם דבש ורוזמרין טרי: ארוחת בוקר קלה או קינוח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. . נסו תרנגולות משחק קורניש עם שום ורוזמרין, שום & תרנגולות משחק קורניש רוזמרין, ו תרנגולות משחק קורניש עם פרושוטו ורוזמרין עם שעועית לבנה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות F (230 מעלות C).
2
לשפשף תרנגולות עם 1 כף שמן זית. תרנגולות העונה קלות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
מקום 1 טריז לימון ו 1 רוזמרין sprig בחלל של כל תרנגולת. מסדרים במחבת גדולה וכבדה, ומסדרים שיני שום סביב תרנגולות. צלי בתנור שחומם מראש במשך 25 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
להפחית את טמפרטורת התנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C). בקערת ערבוב, לטאטא יחד יין, מרק עוף, ונותר 2 כפות שמן; לשפוך על תרנגולות. המשיכו לצלות כ-25 דקות יותר, או עד שהתרנגולות יהיו בצבע חום זהוב ומיצים יהיו נקיים. למרוח עם מיצי פאן כל 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
להעביר תרנגולות למגש, לשפוך כל מיצי חלל למחבת הצלייה. תרנגולות אוהל עם רדיד אלומיניום כדי להתחמם.
6
להעביר מיצי פאן שיני שום לסיר בינוני ומרתיחים עד נוזלים להפחית עקביות רוטב, על 6 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
חותכים תרנגולות בחצי לאורכו ולסדר על צלחות. רוטב כפית ושום סביב תרנגולות.
מרכיבים שתצטרך
8
מקשטים עם זרזיף רוזמרין, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך