קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות56
מגזין

תרנגולות משחק תחת לבנים

תרנגולות משחק תחת לבנים
תרנגולות משחק תחת לבנים עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 78 גרם חלבון 78 גרם של שומן, וסך הכל 1046 קלוריות. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, פתיתי פלפל, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. נסו תרנגולות משחק בגריל, תרנגולות משחק בגריל, ו תרנגולות משחק קריבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הסר את החבילות של giblets (אם בכלל) מן חללי הגוף של תרנגולות המשחק ולהניח בצד לשימוש אחר.
מרכיבים שתצטרך
2
להסיר ולהשליך את השומן רק בתוך הגוף ואת הצוואר חללים. יש לשטוף את התרנגולות המשחק, מבפנים ומבחוץ, תחת מים זורמים קרים ולאחר מכן לנקז כתם יבש, מבפנים ומבחוץ, עם מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
1
מניחים תרנגולת על החזה. באמצעות מזמרה עוף החל בקצה הצוואר, לחתוך את עמוד השדרה, ביצוע חתך אחד לאורך משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר וזרוק את עמוד השדרה או לשמור אותו למלאי. מקפלים את תרנגולת המשחק פתוח כמו ספר, צד עור למטה. השתמש בסכין חיתוך כדי לחתוך לאורך כל צד של עצם החזה. הפעל את האגודלים בחוזקה לאורך שני הצדדים של עצם החזה והסחוס הלבן, ואז למשוך אותם החוצה.
מרכיבים שתצטרך
3
חתוך את קצות הכנפיים וקצץ את כל עור רופף. משוך את הרגליים כדי להניח אותם שטוח. חזור עם שאר התרנגולות במשחק.
מרכיבים שתצטרך
4
מניחים את התרנגולות בתבנית אפייה גדולה ולא מגיבה, מפזרים את שני הצדדים עם פלפל שחור סדוק פתיתי פלפל אדומים חמים ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים את השום והמרווה על שני הצדדים של תרנגולות המשחק.
מרכיבים שתצטרך
6
יוצקים את מיץ הלימון על התרנגולות, ואחריו שמן זית, הופכים את התרנגולות כדי מעיל שני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
7
תן לתרנגולות להשרות במקרר, מכוסה, במשך 1 עד 2 שעות.
8
הגדר את הגריל לצלייה ישירה ולחמם מראש עד בינוני. כאשר מוכן לבשל, מברשת ושמן את הסורג גריל. סדר את המשחק spatchcocked תרנגולות העור בצד למטה על השבכה.
מרכיבים שתצטרך
9
מניחים לבנה על גבי כל תרנגולת, כך שהוא מכסה כמה שיותר של הציפור ככל האפשר. גריל תרנגולות המשחק עד העור הוא חום זהוב, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
10
הסר את הלבנים בזהירות להפוך את התרנגולות באמצעות מלקחיים ומרית. מכסים מחדש עם הלבנים וממשיכים לצלות עד שהצד השני הוא חום זהוב כהה והתרנגולות מבושלות דרך, 8 עד 10 דקות יותר. אתה עלול לקבל כמה התלקחויות כמו שומן נמס פוגע באש. אם זה קורה, להעביר את התרנגולות לחלק אחר של הגריל. אתה יכול לאלף כל התלקחויות רציניות באמת עם להשפריץ מאקדח מים (1 או 2 מתיז לשלוט בלהבות הם בסדר, אבל לא להגזים או שאתה תכבה את האש). התרנגולות נעשות כאשר מדחום בשר הנקרא מיידית מוכנס לחלק העבה ביותר של הירך (אך לא נוגע בעצם) רושם 77°.
מרכיבים שתצטרך
11
מעבירים את התרנגולות למגש ומקשטים עם מרווה ופלחי לימון.
מרכיבים שתצטרך