קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

ארוחת ערב, צ'יפוטלה, טאקו בקר.

ארוחת ערב, צ'יפוטלה, טאקו בקר.
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל ארוחת ערב הלילה: טאקו בשר בקר צ'יפוטלה. מנה זו מכילה כ 31 גר' של חלבון, 19 גרם של שומן, וסך הכל 479 קלוריות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. אם יש לך שום, כוסברה, טורטיות תירס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: ארוחת ערב הלילה: צ'יפוטלה עוף סלט טאקו, ארוחת ערב הלילה: דבש-Chipotle Arepas, ו ארוחת ערב: טאקו דגים מושחרים.

הוראות

1
חצי את tomatillos ומניחים במחבת יבשה שאינה מקל, לקצץ בצד למטה, עם שיני שום. Char מעל חום בינוני-גבוה, פונה פעם לבשל את הצד השני של tomatillos, 5 עד 7 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים למעבד מזון או בלנדר ומוסיפים 1 עד 2 צ 'ילי צ' יפוטלה משומר, בתוספת מלח לפי הטעם. להתמזג ביסודיות ולבדוק תיבול, ולאחר מכן להעביר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף את שאר chipotles ב adobo לתוך מעבד מזון או בלנדר, ולעבד עד חלקה. צבע את הסטייק עם המרינדה adobo ולאפשר לנוח במשך כמה דקות. יהיה לך יותר ממחצית שאריות המרינדה; מילואים לשימוש אחר.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, מחממים 2 כפות שמן על אש בינונית גבוהה במחבת כבדה (עדיף ברזל יצוק) ומבשלים את הבצל עד זהוב אבל עדיין קצת פריך.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מהמחבת ולהניח בצד.
6
להגדיל את החום גבוה ולהוסיף את השמן שנותר. לבשל את הסטייק כדי doneness הרצוי, על 3 דקות לכל צד עבור סטייק חצאית, קצת יותר עבור האגף.
מרכיבים שתצטרך
7
הסר ללוח חיתוך לחתוך דק על פני התבואה הטבעית של הבשר.
מרכיבים שתצטרך
8
לעטוף את הטורטיות במגבת מטבח עם התזה של מים ומיקרוגל ב 50 אחוז כוח במשך 4 דקות כדי קיטור אותם חם.
מרכיבים שתצטרך
9
מגישים את הסטייק עם הבצל, הסלסה, בצל חי קצוץ עם כוסברה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
ביירון פידלסטיקס ויניארד פינו נואר
2016 פידלסטיקס כרם פינו נואר מציג תכונות סגולות ואוכמניות, יחד עם כדור הארץ, רמזים של תה שחור וגימור מעושן ארוך.טבעוני