קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מגזין

סלסה אבטיח

סלסה אבטיח
את המתכון סלסת אבטיח ניתן להכין תוך כ-25 דקות . מתכון זה מכיל 16 מנות עם 27 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן כל אחת. תמורת 29 סנט למנה , מתכון זה מכסה 2% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה המקסיקנית הזו. הקיץ יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. אדם אחד הכין את המתכון הזה והיה מכין אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש מלח, כוסברה, מיץ ליים ואבטיח. זה עובד היטב בתור מתאמנות. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 22% , אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו סלסת אבטיח , סלסת אבטיח וסלסת אבטיח .

הוראות

1
מניחים תירס בסיר קטן ומכסים במים. להביא לרתיחה; מכסים ומבשלים 1-2 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
מגוון תוספותמגוון תוספות
מארז מקרוני מרפק או טבעת, מבושל ומרוקןמארז מקרוני מרפק או טבעת, מבושל ומרוקן
ציוד שתשתמש בו
יסודות Stonemill קינמון טחוןיסודות Stonemill קינמון טחון
2
מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מגוון תוספותמגוון תוספות
3
מניחים את התירס בקערה גדולה; מערבבים פנימה את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
מארז מקרוני מרפק או טבעת, מבושל ומרוקןמארז מקרוני מרפק או טבעת, מבושל ומרוקן
ציוד שתשתמש בו
3 תותים טריים3 תותים טריים
4
מגישים מיד או מקררים.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את NV ארמון. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-16 דולר לבקבוק.
NV ארמון
NV ארמון
זהו משקה מרענן מאוד, עם טעם ארומטי מלא מסוג פירות יער. יש רמזים של צימוקים כהים של האף עם תות טרי מושך. מומלץ להגיש קר עם קוביות קרח, כקינוח לכל ארוחה.