קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

סנדוויץ טופו בגריל

סנדוויץ טופו בגריל
כריך טופו בגריל הוא מנה עיקרית צמחונית ללא חלב ולקטו אובו . מתכון זה מכיל 2 מנות עם 582 קלוריות , 25 גרם חלבון ו -36 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 15% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ו-3 יאמרו שהוא הגיע למקום. אם יש לכם מיונז, טופו, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הרביעי ביולי יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 55% . הציון הזה מוצק. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם כריך טופו בגריל לימון-רוזמרין , כריך בגריל שוקולד אבוקדו | סנדוויץ' קל לילדים וסנדוויץ' טופו .

הוראות

1
חממו מראש את הפטם של התנור שלכם.
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות
2
חצו את הפיתות לשניים כך שיהיו לכם 4 חתיכות עגולות.
מרכיבים שתצטרך
שילוב של ה-2שילוב של ה-2
3
מורחים מיונז על חצי אחד של כל אחד, וטחינה על החצי השני.
מרכיבים שתצטרך
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
4 פרוסות סלמי דקות4 פרוסות סלמי דקות
טחינהטחינה
4
מניחים פרוסות עגבנייה על חצאי המיונז, ומפזרים מעט מלח.
מרכיבים שתצטרך
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר
5
מניחים 2 פרוסות טופו על חצאי הטחינה, ומפזרים כמה טיפות רוטב סויה מעל.
מרכיבים שתצטרך
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
טחינהטחינה
רוטב סויה 1 כף שומשוםרוטב סויה 1 כף שומשום
6
מניחים את הכריכים הפתוחים על תבנית אפייה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
7
צולים בתנור שחומם מראש עד שהוא חם והלחם קלוי מעט, כ-4 דקות. סוגרים את חצאי כל כריך יחד וחותכים לפרוסות להגשה.
מרכיבים שתצטרך
מים נוספיםמים נוספים
ציוד שתשתמש בו
למסיבותלמסיבות