קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות2
ציון בריאות25
מגזין

a: רוטב ברביקיו כי הוא חם, מתוק ושחור כמו חטא

a: רוטב ברביקיו כי הוא חם, מתוק ושחור כמו חטא
המתכון א: רוטב ברביקיו שהוא חם, מתוק ושחור כמו חטא יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 1 שעה. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 755 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את הרוטב הזה. אם יש לך אבקת שום, רוטב דגים, מולסה blackstrap, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. עם כפית ציון 66% המנה הזאת די טובה. נסו רוטב הפאדג'החם הטוב ביותר, רוטב פאדג'חם, ו שום ורוטב חריף תוסס (מתכונים דומים).

הוראות

1
להמיס עד שלוש כפות שומן חזיר משומר, שומן בייקון או שמן קוקוס על להבה בינונית, ואז לזרוק את הבצל הטחון ושום.מטגנים את הבצל הטחון ואת השום בשומן החם עד ריחני שקוף. אפשר לקצוות שלו לקרמל קצת.להפחית את החום נמוך, ואז כפית על 1/4 כוס עגבניות רסק לסיר. שמור על עצמך כי רסק עגבניות יכול להתיז בשומן החם.מערבבים כוס אחת מולסה, כוס אחת שלמה לא מזוקק התאדה מיץ מקל ושתי כפות רוטב דגים לתוך רסק עגבניות. ממשיכים לערבב את הרוטב יחד עד המולסה לחלוטין מתמוסס לתוך רסק עגבניות והרוטב הופך אחיד בצבע.מערבבים מלח ים לא מזוקק, אבקת בצל ואבקת שום לרוטב וממשיכים לערבב עד שהטעמים מומסים לחלוטין ברוטב.בעדינות ובהדרגה כף אבקת צ ' יפוטלה לתוך הרוטב, טועמים אותו מעת לעת ומוסיפים רק חום רב ככל שאתה יכול להתמודד. זכור, את החום של אבקת צ ' ילי יגדל כמו מבשל רוטב וגילים, כך שזה עשוי להיות חכם פחות העונה זה.המשך לבשל מעל להבה נמוכה במשך עשרים דקות נוספות, דואג לא לתת את הבועה רוטב.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים את הרוטב לתוך צנצנת מייסון בגודל ליטר ולמקם אותו במקרר.אפשר את הטעמים להתחתן לפחות יום לפני שאתה מתכנן לשרת את רוטב ברביקיו תוצרת בית.
מרכיבים שתצטרך