קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות30
סוגי מאכליםסלט
מגזין

Basmati-סלט אורז עם כרובית ותפוחי אדמה

Basmati-סלט אורז עם כרובית ותפוחי אדמה
Basmati - סלט אורז עם כרובית ותפוחי אדמה נטול גלוטן, וצמחוני מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 565 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך זנגביל, מים, כמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון 67% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: אורז בסמטי עם כרובית קלויה, צלעות חזיר מטוגנות וכרובית עם אורז בסמטי, ו אורז בסמטי וסלט ירקות קיץ.

הוראות

1
להביא סיר בינוני של מים מומלחים לרתיחה. מערבבים את האורז; להרתיח עד הרגע, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים ומעבירים לקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
תן לאורז להתקרר מעט ולאחר מכן מערבבים ביוגורט.
מרכיבים שתצטרך
יוגורטיוגורט
אורזאורז
4
בינתיים, במחבת גדולה, לחמם את השמן על חום מתון.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את הבצל ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
6
מוסיפים את השום, זנגביל, חרדל, כמון, קאיין, כוסברה, ציפורן, ו 1 3/4 כפיות של מלח ומבשל, ערבוב, במשך 1 דקה. מערבבים את הכרובית, תפוחי אדמה, וצימוקים ומעיל עם התבלינים.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
כוסברה.כוסברה.
תפוח אדמהתפוח אדמה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חרדלחרדל
צימוקיםצימוקים
ציפורןציפורן
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
תבליניםתבלינים
כמוןכמון
מלחמלח
7
מוסיפים 2 כפות של חומץ ומים ומביאים לרתיחה. להפחית את החום ומבשלים, מכוסה, עד תפוחי האדמה הם כמעט רך, על 10 דקות. לחשוף, להעלות את החום, ומבשלים עד כמעט שום נוזל נשאר במחבת, על 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חומץחומץ
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים את תערובת הכרובית לאורז. מערבבים את הנותרים 1/4 כפית מלח, 1 כף חומץ, כוסברה, בצל ירוק. לטעום את הסלט, ואם יש צורך, להוסיף את הנותרים 1 כף חומץ.
מרכיבים שתצטרך
כרוביתכרובית
בצל ירוקבצל ירוק
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
חומץחומץ
אורזאורז
מלחמלח
9
המלצת יין: התבלינים של בסמטי וניחוחות יסמין מציעים Vouvray פרחים מעמק הלואר של צרפת. תצטרך דמי-שנייה כדי לעמוד מול התבלינים כאן.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
ייןיין

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפיית תפוחי אדמה (על 2), קלופים וחותכים לקוביות 1/2 אינץאפיית תפוחי אדמה (על 2), קלופים וחותכים לקוביות 1/2 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי, שטוףאורז בסמטי, שטוף907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרובית ראש (בערך, לחתוך לפרחים קטניםכרובית ראש (בערך, לחתוך לפרחים קטנים0(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה3(חוֹרֶף)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'1(יכול להיות או להרחיק)חרדל יבשחרדל יבש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2ציפורןשום, טחוןשום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון0(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname0(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון2בצל, פרוס דקבצל, פרוס דק2(חוֹרֶף)יוגורט רגיליוגורט רגיל3(חוֹרֶף)1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4בצל ירוק כולל צמרות ירוקות, קצוץבצל ירוק כולל צמרות ירוקות, קצוץ8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב3(חוֹרֶף)חומץ סיידר או ייןחומץ סיידר או יין