קושיקל
מוכן ב13 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

Boerewors-נקניק דרום אפריקאי

Boerewors-נקניק דרום אפריקאי
Boerewors-נקניק דרום אפריקה עשוי להיות רק אפריקה מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 21 גרם חלבון 18 גרם של שומן, וסך הכל 254 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 12 מנות סועדים.. אם יש לך בשר בקר, ציפורן טחון, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 13 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. נסו פודינג דרום אפריקאי, South African Sambal, ו תבשיל דרום אפריקה של הלן (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', שנין בלאן וריזלינג הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. יין אחד אתה יכול לנסות הוא גרהם בק משחק מילואים Pinotage. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
גרהם בק משחק מילואים Pinotage
זן "דרום אפריקאי גאה" מציג ניחוחות של דובדבנים בשלים, תותים ושזיפים עם פירות יער אדומים בשלים ותבלינים על החיך. יין מובנה ומאוזן היטב זה מתגמל עם mouthfeel עסיסי אך אלגנטי טאנינים רכים משיי. ליהנות עם תבשילים מבושלים איטיים, פילה, פסטות, גבינות חזקות או ברביקיו מיושן טוב.