קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות4
ציון בריאות74
מגזין

קארי בקר אפריקאי

קארי בקר אפריקאי
קארי בקר אפריקאי נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 37 גרם חלבון, 21 גרם שומן, ובסך הכל 472 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האפריקאי הזה. מתכון זה מ טעם הבית דורש בצל, מלח, אורז ואבקת קארי. 1 אדם התרשמו מתכון זה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 85%. ציון זה הוא מדהים. מתכונים דומים: קארי בקר דרום אפריקאי, בובוטי דרום אפריקאי (תבשיל קארי בקר), ו קארי אפריקאי.

הוראות

1
בסיר גדול, לשלב את שבעת המרכיבים הראשונים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 1-1 / 2 עד 2 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
3
מקשטים בצימוקים, בוטנים וקוקוס אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')

יין מומלץ: ריזלינג, Gruener Veltliner, ורוד נוצץ

קארי יכול להיות משולב עם ריזלינג, גרונר ולטלינר, ורוז פרקום נוצץ. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש להם קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואקס. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 63 דולר.
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואקס
מקסימין גרונהאוזר ריזלינג אבסטברג גרוס גוואקס
גרונהאוס היא חדשה יחסית לייצור ג 'י-ג' י, לאחר שהצטרפה ל-וי-די-פי רק בשנת 2015. הם עושים שני ג 'י - ג' י-הרנברג ואבסטברג. אבצברג שולט עליון, שמקורו בקרקעות צפחה כחולות עמוקות. הוא מציג ניחוחות וטעמים של אפרסק לבן, משמש, פרחי אביב ועשבי תיבול ירוקים. רצף מרגש של חומציות הדרים מעיר את החיך וחושף את ההיבטים המינרליים והצמחים העמוקים של ריזלינג המורכב יוצא הדופן הזה. לא חסר פירות-האפרסק, התפוח והמנגו זורחים לכל אורכו - אבל הארציות הרדופה והפרט הפיליגרדי של היין הזה הם שהופכים אותו לבלתי נשכח.