קושימומחה
מוכן ב1 ש, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות55
מגזין

Cacciatore עוף

Cacciatore עוף
עוף Cacciatore עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 1086 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 44 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %55 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך עגבניות, שיני שום, לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב היין הלבן היבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,יוגורט קפוא יין לבן כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -50 דקות. מתכונים דומים: Cacciatore עוף, Cacciatore עוף, ו Cacciatore עוף.

הוראות

1
הכן תנור לבנים שריפת עץ שלך על פי הוראות היצרן או מחממים תנור קונבנציונאלי ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים את הפלפלים על גיליון עוגיות ומתבלים במלח ופלפל. צולים את הפלפלים במשך 15 דקות, הופכים מעת לעת עם מלקחיים, כך שהם באמת חרוך שלפוחיות על כל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפליםפלפלים
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מלקחייםמלקחיים
3
שים את הפלפלים לתוך קערה, לכסות בניילון נצמד, קיטור במשך כ 10 דקות כדי לשחרר את העורות. משוך את הליבות ואת הזרעים מן הפלפלים לקלף את עורות מושחרים; קוצצים בגסות את הפלפלים לחתיכות ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
זרעיםזרעים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
4
מתבלים את הקמח באבקת השום, אורגנו מיובש וכמות נכבדה של מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אורגנו מיובשאורגנו מיובש
אבקת שוםאבקת שום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
לטאטא את הביצה וחלב יחד בקערה רדודה. תחפור את חתיכות העוף בקמח ותקיש את העודף. לטבול כל פיסת ביצה לשטוף מעיל, ואז לדלות שוב בקמח.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
6
מניחים מחבת חסינת תנור גדולה מעל חום בינוני ויוצקים בערך 1/4 אינץ ' של שמן. מטגנים את העוף בקבוצות, עור בצד למטה, עד פריך, על 5 דקות. להפוך את העוף מעל ולשחום את הצד השני על 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
תנורתנור
7
הסר את העוף לצלחת צד; זה לא יהיה מבושל לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
8
בזהירות לשפוך את השמן מהמחבת ולהוסיף 1/4 כוס שמן זית נקי.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
שים את המחבת בחזרה על הכיריים על אש בינונית.
ציוד שתשתמש בו
כירייםכיריים
מחבתמחבת
10
מוסיפים את האנשובי, פתיתי פלפל אדום, שום, בצל, עגבניות, פרוסות לימון, צלפים, 1/2 של פלפלים אדומים קלויים, ו 1/2 של בזיליקום; העונה עם מלח ופלפל. חלק זה של המתכון הולך להיות הבסיס שלך. מה שאנחנו מחפשים הוא עיסת ירקות ריחני, כך מבשלים במשך כ 20 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד שהכל מתפרק.
מרכיבים שתצטרך
פלפלים אדומים קלוייםפלפלים אדומים קלויים
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
אנשוביאנשובי
ירקירק
עגבנייהעגבנייה
צלפיםצלפים
שוםשום
באזיל!באזיל!
לימוןלימון
בצלבצל
בסיסבסיס
11
מוסיף את שאר פלפלים קלויים ובזיליקום. הכנס את העוף לתבשיל ושפוך פנימה את היין ואת מרק העוף.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
עוף שלםעוף שלם
פלפליםפלפלים
באזיל!באזיל!
תבשילתבשיל
ייןיין
12
מעבירים את העוף cacciatore לתנור החם ומבשלים 20 עד 30 דקות עד העוף מבושל.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

3פילהפילה אנשובי, פירהפילה אנשובי, פירה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש (מומלץ: פינו גריג'יו)יין לבן יבש (מומלץ: פינו גריג'יו)1גדול2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם1בצל צהוב בינוני, קצוץקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1קבוצותבזיליקום טרי, יד קרועה (1/4 חבורה כדי טעם הבסיס, 1/4 חבורה כדי לסיים את המנה)בזיליקום טרי, יד קרועה (1/4 חבורה כדי טעם הבסיס, 1/4 חבורה כדי לסיים את המנה)4שיני שום, פרוסותשיני שום, פרוסות2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1לימון, פרוס במעגלים דק ניירלימון, פרוס במעגלים דק נייר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו מיובשאורגנו מיובש6פלפל אדוםפלפל אדום11 קילו קישואים,שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל שחור טחון טרימלח ים ופלפל שחור טחון טרי2largesעגבניות בשלות, קצוץ גסעגבניות בשלות, קצוץ גס2קילוגרםעוף מגוון שלם חינם, לחתוך 8 חתיכותעוף מגוון שלם חינם, לחתוך 8 חתיכות