קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות59
מגזין

Cerveza סטייק

Cerveza סטייק
סטייק Cerveza עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 779 קלוריות, 51 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %42 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. אם יש לך פלפל, מלח ופלפל, עלי כוסברה טריים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו-5 דקות. נסו מרגריטות Cerveza, כנפי עוף בסרווזה, ו Guisado a La Cerveza (בשר טנדרלוין ונזיד בירה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בשקית ניילון resealable לשלב בצל, שום, מיץ לימון, בירה, חומץ ותבלינים צ ' ילי. לעסות את הגב כדי לערבב את החומרים.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול צ ' יליתערובת תיבול צ ' ילי
מיץ לימוןמיץ לימון
חומץחומץ
שוםשום
בצלבצל
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
מניחים את הסטייק לתוך השקית, לסחוט את האוויר החוצה ולאטום. להשרות במקרר לפחות 4 שעות, או לילה אבל לא יותר מ 18 שעות.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
3
הגדר גריל או מחבת גריל מעל חום בינוני גבוה. באח שמן כאשר מוכן להתחיל צליה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
4
בואו סטייקים לעמוד בטמפרטורת החדר במשך 20 עד 30 דקות לפני צלייה.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
5
הסר סטייק מן המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
6
מניחים על גריל חם, משומן ומבשלים 4 דקות בצד עבור נדיר בינוני (145 מעלות F).
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
7
יוצקים את המרינדה למחבת גדולה מעל חום בינוני. להפחית בחצי או עד מעובה, על 10 עד 15 דקות
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מעבירים סטייקים ללוח חיתוך ולתת לנוח 5 דקות לפני חיתוך. חותכים סטייק על פני התבואה ומגישים עם סלט אורז מתובלן ומרינדה מופחתת.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
סטייק.סטייק.
דגניםדגנים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
9
מחממים שמן על חום בינוני בסיר רוטב בינוני.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מוסיפים שום, אורז וטחון במשך 2 דקות עד אורז קלוי.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
אורזאורז
11
מוסיפים 2 1/4 כוסות מים, תיבול צ ' ילי ועונה עם קמצוץ של מלח ופלפל ומביאים לרתיחה. כיסוי, להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבול צ ' יליתערובת תיבול צ ' ילי
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיםמים
12
הסר לתבנית אפייה ותן להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
13
בקערה גדולה לשלב בצל, פלפל צהוב, אורז מקורר, שעועית, חומץ וכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהובפלפל צהוב
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
חומץחומץ
שעועיתשעועית
בצלבצל
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
14
מערבבים היטב ומגישים עם סטייק.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.

מרכיבים

340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)או בירה יכולהאו בירה יכולה411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה, מנוקזת ושטופהשעועית אדומה, מנוקזת ושטופה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול צ'יליתיבול צ'ילי2(חוֹרֶף)תיבול צ'יליתיבול צ'ילי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן, לאחשמן, לאח11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק עגול למעלהסטייק עגול למעלה5326 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן גרגיר ארוךאורז לבן גרגיר ארוך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן2(חוֹרֶף)חומץ לבןחומץ לבן1פלפל צהוב, חתוך לקוביותפלפל צהוב, חתוך לקוביות

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא המרלו של המנהל. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
מרלו מנהל
מרלו מנהל
המרלו של המנהל שלנו מ-2014 מציע לוזריות וחך עגול ומלא. הניחוח שלו מדגים פירות אדומים ושחורים עם רמזים של אניס ועץ מתובל. עסיסיים עם כניסתו, היין מתרחב והופך לקטיפתי על החיך עם טעמים של שזיף, לוגנברי ודובדבן שחור מודגש על ידי הערות תבלינים עדינות של שעועית אספרסו ווניל קלוי. טאנינים בינוניים תומכים בגוף היין הזה, ומציעים תחכום בגימור שלו. זוגות יפה עם חזה בקר, צלעות חזיר בגריל ולינגוויני עם פסטו.