קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות39
מגזין

Chinese Jiaozi / כרישה וכופתאות חזיר (????)

Chinese Jiaozi / כרישה וכופתאות חזיר (????)
Chinese Jiaozi / כרישה וכופתאות חזיר (????) might be just the סינית מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 526 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לך מים, שמן שומשום, חזיר טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. עם כפית ציון 77% המנה הזאת טובה. נסו ירקות Jiaozi (כופתאות סיניות), כופתאות חזיר סיניות (מדבקות סיר), ו כופתאות חזיר ושרימפס סיניות (jiao Zi) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Indaba Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.