קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות33
מגזין

Cocido

Cocido
צריך מנה עיקרית ללא חלב? Cocido יכול להיות מתכון עצום לנסות. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 691 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 37 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %38 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. אם יש לכם מכרזי עוף, עגבניות שזיפים, אפונת חומוס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב גרידת לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות מרמלדה כתומות עם זיגוג גרידת תפוז כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מצטיין של 81%. נסו Cocido de paticas, Cocido - סגנון Nilaga, ו נזיד קוקידו דה גרבנזו של ביבי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור הולנדי או סיר מרק מעל בינוני עד בינוני חום גבוה עם שמן זית כתית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
הוסף צ ' וריסו ועבד 2 עד 3 דקות. כדי צ ' וריסו, להוסיף כרוב ולהתחיל לבשל אותו. בעוד כרוב wilts, לקצץ את הכרישה של העליון 3 עד 4 אינץ ' שורש מסתיים ואז חצי אותם לאורך דק פרוסה. משרים בקערה גדולה של מים כדי לשחרר חצץ. חוזר של כרישה הם סנדי במיוחד. נגב את אזור העבודה. יבש את הכרישה על מגבת מטבח ולהוסיף כרוב עם כמה גזר מגורר. מתבלים במלח ופלפל ובעלי דפנה ומזיעים את הירקות 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ירקירק
עלי דפנהעלי דפנה
כרובכרוב
צ ' וריסוצ ' וריסו
גזרגזר
כרישהכרישה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
קערהקערה
3
מוסיפים אפוני חומוס ומניות עוף לסיר, מכסים כדי להעלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
חומוסחומוס
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
לחשוף סיר ולהפוך את החום בחזרה קצת אבל לשמור על רתיחה נמוכה. מערבבים עוף למרק.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים בשר טחון לקערה ולמעלה עם פירורי לחם או לחם מתפורר. מתבלים את הלחם עם פפריקה, קינמון, אגוז מוסקט, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פירורי לחםפירורי לחם
בשר טחוןבשר טחון
קינמוןקינמון
פפריקהפפריקה
מוסקטמוסקט
לחםלחם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
מוסיפים קומץ פטרוזיליה לקערה וביצה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מערבבים ויוצרים כדורי בשר 1 אינץ', מוסיפים אותם למרק כמו שאתה עובד. לשטוף את בשרים ומבשלים 5 דקות ולאחר מכן מערבבים פסטה ביצה ומבשלים 5 דקות יותר. כבה את המרק.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ביציםאטריות ביצים
כדורי בשרכדורי בשר
מרקמרק
8
בעוד הטבחים מרק, לשלב פטרוזיליה נותרת עם גרידת לימון, שום קצוץ
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
מרקמרק
9
מניחים עגבניות קצוץ קצוץ וקצוץ בקערה קטנה ולשלב עם תערובת לימון-שום-פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
לימוןלימון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
10
מגישים Cocido בקערות רדודות העליון עם כפות של ציפוי עגבניות לערבב.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

1עלה דפנה טרי או יבשעלה דפנה טרי או יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם רגיל או 1 פרוסת לחם מעופש, מתפוררפירורי לחם רגיל או 1 פרוסת לחם מעופש, מתפורר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפוני חומוס, מנוקזאפוני חומוס, מנוקז1גדולגזר, מקולף ומגורדגזר, מקולף ומגורד1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות ירכיים עוף ללא עור או מכרזים עוף, לחתוך לחתיכות בגודל ביסללא עצמות ירכיים עוף ללא עור או מכרזים עוף, לחתוך לחתיכות בגודל ביס1ביצה, הוכהביצה, הוכה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפידאו או אטריות ביצים בינוניותפידאו או אטריות ביצים בינוניות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה בעלת עלה שטוח, 2 חופנים ומחולקתפטרוזיליה קצוצה בעלת עלה שטוח, 2 חופנים ומחולקת2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון ותערובת עגלבשר בקר טחון ותערובת עגל2כרישהכרישה1לימון, מקונןלימון, מקונן9ריבס, קצוץ טרי או קפואכמה גרגרים אגוז מוסקט טריכמה גרגרים אגוז מוסקט טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2עגבניות שזיף המשרד, זרע קצוץ דקעגבניות שזיף המשרד, זרע קצוץ דק6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספרדית צ'וריסו, חצוי לאורכו ולאחר מכן פרוס 1/2 אינץ' עבהספרדית צ'וריסו, חצוי לאורכו ולאחר מכן פרוס 1/2 אינץ' עבה11 קילו קישואים,פפריקה מתוקה מעושנת או פפריקהפפריקה מתוקה מעושנת או פפריקה1ראש קטןאו 1/2 ראש גדול, לא יותר מ 1 פאונד, כרוב סבוי, מגורראו 1/2 ראש גדול, לא יותר מ 1 פאונד, כרוב סבוי, מגורר