קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

Fajitas העוף של טוד

Fajitas העוף של טוד
אולי הפהיטות של העוף של טוד הן המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 34 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 468 קלוריות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. לך לחנות ותביא בירה, כוסברה, טורטיות קמח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: La Mansion ' S Chicken Fajitas-Fajitas הם מאכל Tex Mex שכולם נהנים, כנפי עוף ברוטב דגים דביקים של טוד ודיאן, ו TSR גרסה של סלט עוף מזרחי של Applebee ידי טוד וילבור.

הוראות

1
שלב את 6 המרכיבים הראשונים בשקית ניילון גדולה zip-top; הוסף עוף. חותם ומרינדה במקרר 8 שעות או לילה, מסתובב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
הכן גריל.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
הסר עוף משקית; להשליך מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
4
מניחים עוף על מתלה גריל מצופה ספריי בישול; גריל 4 דקות בכל צד או עד שנעשה. חותכים עוף באלכסון לרצועות דקות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מניחים פלפל ובצל פרוסות על מתלה גריל; גריל 2 דקות בכל צד או עד השחמה קלות.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
טורטיות חמות על פי הוראות החבילה. עבודה עם 1 טורטייה בכל פעם, במקום רבע של רצועות עוף, פלפל, ובצל במרכז כל טורטייה. למעלה כל מנה עם 2 כפות סלסה, 1 גבינה כף, ו 1 כף שמנת חמוצה; להפשיל.
מרכיבים שתצטרך
מכרזי עוףמכרזי עוף
פלפלפלפל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
בצלבצל
סלסהסלסה
גלולגלול

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. Drappier Brut Nature André & Michel Pinot Noir אפס מינון עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
Drappier ברוט טבע אנדרה ומישל פינו נואר אפס מינון
לאוהבי תחושות טהורות יצרנו 100% פינו נואר cuvée ללא מינון. הוא מכיל רק את שאריות הסוכר הטבעיות של היין בפחות מ-2g לכל בקבוק. יתר על כן, השימוש במינימום מוחלט של גופרית נותן ליין את החופש להביע את עצמו לחלוטין. על האף יש פריך באותו זמן פירות בשלים. על החיך הוא זקוף וטהור, עם עדינות ורעננות בשפע.זהב ורמיליון בצבע. האף של ענבים שחורים מגוהצים טריים, של פירות אדומים, לבנים והדרים. חיך שופע עם בשר של אפרסק כרם וזר של עשבי תיבול ארומטיים. הערות חריפות קטנות בגימור. שמפניה משובחת ומלוטשת וטהורה.אידיאלי כמו אפריטיף. הליווי המושלם למאכלי ים, סשימי או אפילו גבינת עיזים רכה.