קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

Figueroa Cupcakes: עוגת תאנה לימון עבה, דבש מלוח תאנה, ציפוי גבינת שמנת

Figueroa Cupcakes: עוגת תאנה לימון עבה, דבש מלוח תאנה, ציפוי גבינת שמנת
Figueroa Cupcakes: עוגת תאנה לימון עבה, דבש מלוח תאנה, ציפוי גבינת שמנת הוא צמחוני ציפוי. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 429 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 19 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לך גבינת שמנת, גרידת לימון, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו דבש טימין מוקצף גבינת עיזים ועקיצות תאנה, עוגות לימון דבש (עם ציפוי גבינת שמנת דבש), ו עוגות דלעת מתובלות עם ציפוי גבינת שמנת קרמל מלוח (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור העוגות: מחממים את התנור ל 325 מעלות f. מחבתות מאפין קו עם 24 ספינות מאפין. בקערה בינונית, לטאטא את הקמח, סודה לשתיה, אבקת אפייה ומלח עד בשילוב טוב. בקערה של מיקסר חשמלי עם מצורף ההנעה, קרם את החמאה, שמן וסוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
סוכר חוםסוכר חום
קאפקייקסקאפקייקס
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
ספינות מאפינסספינות מאפינס
מקציףמקציף
קערהקערה
תנורתנור
2
מוסיף את הביצים, אחד בכל פעם, גירוד הקערה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את התאנים ואת גרידת הלימון ומערבבים במשך כדקה עד לשלב טוב. עם המיקסר על נמוך, בהדרגה להוסיף את תערובת הקמח רק עד בשילוב. לאחר מכן להסיר מן המיקסר לגרד ביד. למלא את מחבתות מאפין מוכן שלושה רבעים מלאים עם הבלילה ואופים עד קיסם מוכנס יוצא נקי, about24 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גרידת לימוןגרידת לימון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
תאניםתאנים
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
בלנדרבלנדר
4
עבור קומפוט התאנה: בסיר בינוני מעל חום בינוני, לשלב את התאנים, סוכר מגורען, 1/4 כוס מים ואת הדבש. מביאים לרתיחה ומערבבים עד שהמים התאדו והתאנים רכות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
CompoteCompote
דבשדבש
מיםמים
תאניםתאנים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מוסיפים את מלח הים ומקררים עד לקרר.
מרכיבים שתצטרך
מלח יםמלח ים
6
עבור הזיגוג: מקציפים את גבינת שמנת וחמאה במערבל חשמלי עם מצורף ההנעה עד משולב באופן מלא. עם המיקסר על נמוך, בהדרגה להוסיף את אבקת הסוכר עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
גבינת שמנתגבינת שמנת
ציפויציפוי
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
בלנדרבלנדר
7
מוסיפים את הוניל ומערבבים עד לשלב מלא.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
8
כדי להרכיב: השתמש בסכין כדי לעשות חור במרכז הקאפקייקס. מלא עם דבש מלוח תאנה, ולאחר מכן פרוסט עם ציפוי גבינת שמנת.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גבינת שמנתציפוי גבינת שמנת
קאפקייקסקאפקייקס
CompoteCompote
דבשדבש
תאניםתאנים
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)2ביציםביצים1סל תאנים בשלות, קצוץסל תאנים בשלות, קצוץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים2גרידת לימוניםגרידת לימונים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אבקת סוכר, מנופהאבקת סוכר, מנופה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 קילו קישואים,מלח ים (fleur de sel)מלח ים (fleur de sel)113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס